AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #1 Skrevet 10. august 2022 Hei Jeg er ansatt i et firma som tilbyr dagmamma tjenester. Nå for tiden jobber jeg i et relativt velstående hjem. De er hyggelige folk. Eldste dattera er også sympatisk og hyggelig. Jeg tenker her har foreldre vært flinke. Jeg passer på minstemann. De ble også kjent med min datter som er også tenåring. Deres datter lånte botrt sine klær til fest. I går oppdaget jeg nytt plagg hos min datter. Datteren måtte innrømme det er stjålet. Jeg er lei meg da det er en veldig inkluderende familie som tok godt i mot oss. Jeg måtte fortelle det til dems datter før hun hadde startet å mistenke noe. Hun sa hun skjønner, og hennes foreldre trenger ikke å få vite. Hun sa hun tilgir og skjønner at datteren min gjorde impuls handling. Vi er opprinnelige fra Chile. Men jeg er redd hva om hun likevel forteller sine foreldre. Jeg vil komme dårlig ut av det. Er redd for dårlig referanse og at jeg får sparken Anonymkode: bc3b7...713
Kenelz Skrevet 10. august 2022 #2 Skrevet 10. august 2022 At du er ærlig og har innrømmet det er bare bra! Du må bare sørge for at det ikke skjer igjen. 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #3 Skrevet 10. august 2022 Hvor i verden bor du? Høres ikke ut som Norge Anonymkode: cc5a3...d84 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #4 Skrevet 11. august 2022 Sånn er tenåringer, og du håndterte dette veldig bra med datteren din og datteren din denne familien. Nå har datteren din lært en lekse, og datteren til den andre familien har vokst noen millimeter for å håndtere det så bra. Jeg kan ikke tenke meg at det blir noe mer enn dette her. Anonymkode: 2649f...996 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #5 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hei Jeg er ansatt i et firma som tilbyr dagmamma tjenester. Nå for tiden jobber jeg i et relativt velstående hjem. De er hyggelige folk. Eldste dattera er også sympatisk og hyggelig. Jeg tenker her har foreldre vært flinke. Jeg passer på minstemann. De ble også kjent med min datter som er også tenåring. Deres datter lånte botrt sine klær til fest. I går oppdaget jeg nytt plagg hos min datter. Datteren måtte innrømme det er stjålet. Jeg er lei meg da det er en veldig inkluderende familie som tok godt i mot oss. Jeg måtte fortelle det til dems datter før hun hadde startet å mistenke noe. Hun sa hun skjønner, og hennes foreldre trenger ikke å få vite. Hun sa hun tilgir og skjønner at datteren min gjorde impuls handling. Vi er opprinnelige fra Chile. Men jeg er redd hva om hun likevel forteller sine foreldre. Jeg vil komme dårlig ut av det. Er redd for dårlig referanse og at jeg får sparken Anonymkode: bc3b7...713 Tenker det sier mye om deg at du var ærlig. Jeg hadde også sagt det til foreldrene at sin datter tok et plagg, du oppdaget det og gav det straks til deres datter og sa hva som hadde skjedd og at du nå ønsket at de ble klar over det og at det selvfølgelig aldri skal skje igjen. Anonymkode: 3e317...a9e 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #6 Skrevet 11. august 2022 Synes det er bra at du tok det opp med deres datter, men mener bestemt at du også skal ta med din datter til hennes foreldre og at din datter beklager. På et tidspunkt så vil det likevel komme frem at din datter har stjålet fra de, og siden det er foreldrene som har det siste ordet så er det av de dere skal søke tilgivelse. Anonymkode: e2ebf...603 2
lillevill Skrevet 11. august 2022 #7 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hei Jeg er ansatt i et firma som tilbyr dagmamma tjenester. Nå for tiden jobber jeg i et relativt velstående hjem. De er hyggelige folk. Eldste dattera er også sympatisk og hyggelig. Jeg tenker her har foreldre vært flinke. Jeg passer på minstemann. De ble også kjent med min datter som er også tenåring. Deres datter lånte botrt sine klær til fest. I går oppdaget jeg nytt plagg hos min datter. Datteren måtte innrømme det er stjålet. Jeg er lei meg da det er en veldig inkluderende familie som tok godt i mot oss. Jeg måtte fortelle det til dems datter før hun hadde startet å mistenke noe. Hun sa hun skjønner, og hennes foreldre trenger ikke å få vite. Hun sa hun tilgir og skjønner at datteren min gjorde impuls handling. Vi er opprinnelige fra Chile. Men jeg er redd hva om hun likevel forteller sine foreldre. Jeg vil komme dårlig ut av det. Er redd for dårlig referanse og at jeg får sparken Anonymkode: bc3b7...713 Du sa ifra, og leverte det tilbake? Da tenker jeg det skal gå fint. Men det er så klart sannsynlig at hun vil si noe. Derfor er det fint å levere tilbake det som hun har tatt.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #8 Skrevet 11. august 2022 13 hours ago, AnonymBruker said: Hvor i verden bor du? Høres ikke ut som Norge Anonymkode: cc5a3...d84 Hvorfor ikke? Anonymkode: 3e97c...846
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #9 Skrevet 16. august 2022 En ypperlig mulighet for deg som arbeidstaker til å vise at du er et ærlig menneske. Jeg mener du bør bruke det som din styrke. Anonymkode: 7b6c2...d46
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #10 Skrevet 16. august 2022 Du skal si det til de voksne, så klart. At du konspirerer med en tenåring og får henne til å tie stille, er virkelig ikke greit. Anonymkode: 62f24...73a 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #11 Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (På 11.8.2022 den 11.03): Synes det er bra at du tok det opp med deres datter, men mener bestemt at du også skal ta med din datter til hennes foreldre og at din datter beklager. På et tidspunkt så vil det likevel komme frem at din datter har stjålet fra de, og siden det er foreldrene som har det siste ordet så er det av de dere skal søke tilgivelse. Anonymkode: e2ebf...603 👍🏻 Anonymkode: 62f24...73a 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #12 Skrevet 17. august 2022 No te creo. Anonymkode: 9f46f...247 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå