AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #1 Skrevet 10. august 2022 Jeg spurte han om hvem Ivar var, han sa ingen. Etterpå bare tullet han resten av kvelden som om ingenting hadde skjedd. Men jeg hørte noe i stemmen hans jeg ikke har hørt før. Han forteller meg alt mulig personlig. Han fortalte meg blant annet inngående om barndomshunden som ble aggressiv og måtte avlives. Hvor trist han ble, og at da vi fikk hund så skulle vi ha akkurat den rasen. Bør jeg spørre igjen eller la det være? Evt gi han litt tid. Såvidt jeg vet har han ingen kolleger ved navnet Ivar. Heller ingen i familien. Trenger tips. Anonymkode: 4a468...dea
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #2 Skrevet 10. august 2022 Når man sier "det er ingen" er det tydelig at man skjuler noe. Anonymkode: 03a61...b3e 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #3 Skrevet 10. august 2022 Kanskje han har splittet personlighet, og den andre heter Ivar? Og at han vet om disse selv, men ikke har fortalt deg om de? Kanskje Ivar er drug dealer og det var en kunde som ringte og spurte om å få kjøpe mer blow? Men så måtte mannen forklare at det var ikke meg du kjøpte dopet av, det var Ivar? Ærlig talt TS, hvordan kan vi vite NOE SOM HELST om denne Ivar basert på EN enkelt setning. Noen ganger begynner jeg å lure… Anonymkode: 7b480...2c6 5 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #4 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kanskje han har splittet personlighet, og den andre heter Ivar? Og at han vet om disse selv, men ikke har fortalt deg om de? Kanskje Ivar er drug dealer og det var en kunde som ringte og spurte om å få kjøpe mer blow? Men så måtte mannen forklare at det var ikke meg du kjøpte dopet av, det var Ivar? Ærlig talt TS, hvordan kan vi vite NOE SOM HELST om denne Ivar basert på EN enkelt setning. Noen ganger begynner jeg å lure… Anonymkode: 7b480...2c6 Tenkte det samme Anonymkode: e914d...7c4 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #5 Skrevet 10. august 2022 Han fortalte deg om hunden han hadde i barndommen og dermed mener du at han forteller deg alt mulig personlig? Du virker litt rar syntes jeg………. Ivar er lillebroren til Leiv Vidar, han med pølsene. Din mann har tystet til politiet, Ivar har tilsatt litt ekstra hvitløk i pølseblandingen og det er et sabla styr på pølsefabrikken akkurat nå. Det ser ut til at et helt parti med pølser må kasseres, din mann vet at det blir erstatningskrav og det har ikke han råd til. Dermed gir han Ivar hele skylden, selv om din mann egentlig er ideen bak hele greia. Anonymkode: af0ae...26e 8 3
Eryn Skrevet 10. august 2022 #6 Skrevet 10. august 2022 (endret) Har han nylig vært ute på byen? Hjemme hos kompiser? Klaget over noe på jobben? Har han hobbyer utenfor hjemmet? Hvem snakket han forresten med i telefonen? Det er jo essensielt! Endret 10. august 2022 av Eryn
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #7 Skrevet 10. august 2022 Mannen din ser nok Ivarballonger på høylys dag Anonymkode: a41a8...eda
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #8 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (På 11.8.2022 den 0.50): Han fortalte deg om hunden han hadde i barndommen og dermed mener du at han forteller deg alt mulig personlig? Du virker litt rar syntes jeg………. Ivar er lillebroren til Leiv Vidar, han med pølsene. Din mann har tystet til politiet, Ivar har tilsatt litt ekstra hvitløk i pølseblandingen og det er et sabla styr på pølsefabrikken akkurat nå. Det ser ut til at et helt parti med pølser må kasseres, din mann vet at det blir erstatningskrav og det har ikke han råd til. Dermed gir han Ivar hele skylden, selv om din mann egentlig er ideen bak hele greia. Anonymkode: af0ae...26e Reagerte på dette jeg også! Trodde hun skulle si noe mye, mye større! Ble litt paff når jeg leste ferdig setningen😂😂 Anonymkode: 0470a...f71 1
Solnexy Skrevet 12. august 2022 #9 Skrevet 12. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 10.8.2022 den 23.50): Han fortalte deg om hunden han hadde i barndommen og dermed mener du at han forteller deg alt mulig personlig? Du virker litt rar syntes jeg………. Ivar er lillebroren til Leiv Vidar, han med pølsene. Din mann har tystet til politiet, Ivar har tilsatt litt ekstra hvitløk i pølseblandingen og det er et sabla styr på pølsefabrikken akkurat nå. Det ser ut til at et helt parti med pølser må kasseres, din mann vet at det blir erstatningskrav og det har ikke han råd til. Dermed gir han Ivar hele skylden, selv om din mann egentlig er ideen bak hele greia. Anonymkode: af0ae...26e Hahahahah Nå sitter jeg her på jobb og ler høyt for meg selv.... Endret 12. august 2022 av Solnexy 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #10 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (På 10.8.2022 den 23.50): Han fortalte deg om hunden han hadde i barndommen og dermed mener du at han forteller deg alt mulig personlig? Du virker litt rar syntes jeg………. Tenkte det samme. Anonymkode: 20303...381
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #11 Skrevet 12. august 2022 Prøv å spørre på en uskyldig måte dom f.eks. "Har du noen planer for helgen, kjære? Skal du treffe Ivar kanskje? Jeg tenkte at jeg skulle bruke helgen til blablabla." Er du heldig glemmer han seg og buser ut med noe som kan si deg hvem denne fyren er. Anonymkode: 1adbf...b7b 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #12 Skrevet 12. august 2022 Men hvem snakket han med? Og enig med de andre, eksempelet beskrevet er da absolutt ikke særskilt personlig, så det ble en merkelig sammenligning for å basere hvor personlig han er med deg 😅 Anonymkode: f81d4...e75 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #13 Skrevet 12. august 2022 Sjekk om han har en Ivar i telefonkontaktene eller på Facebook🤔 Anonymkode: 8f6cd...520
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #14 Skrevet 12. august 2022 Han snakket med en kompis som ringte han opp fordi dama hans ble høvla ned på samme festen og hun fortalte at det var din mann. Din mann prøvde å skylde på Ivar. Anonymkode: 54c60...c60 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #15 Skrevet 13. august 2022 Fant du ut av noe mer TS? Anonymkode: f81d4...e75
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #16 Skrevet 13. august 2022 Siden Ivar er "ingen" og han tuller det bort så er det jo åpenbart noe enda mer personlig og hemmelig enn at han hadde en hund som barn. Siden det meste i verden er mer personlig enn at man har hatt en hund, så er det ikke verdens beste clue. Jeg tenker at han og kameratene leide inn en gjeng med strippere til en fest, og da de våknet dagen etter så lå Svetlana død i sengen. Hun virker å ha dødd av en overdose av kokain som var blandet med noe grums. Mannen din dro hjem kvelden før, men nå driver kameratene hans og rydder opp og skjuler liket og ringer rundt for å finne ut hva som skjedde. De anklager mannen din for å ha gitt henne den dødelige dosen, men det var Ivar som gjorde det. Anonymkode: ad1cb...a42 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå