AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #1 Del Skrevet 10. august 2022 Jeg har farget håret med to glansvasker og fått kjempefint resultat. Har fått lysnet mørkeblondt hår ganske mye lysere, i akkurat den tonen jeg ville ha egentlig. Men fargen går ut så fort kan jeg farge håret i en permanent farge i samme tone og få likt resultat? Anonymkode: 6e4a5...8ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #2 Del Skrevet 10. august 2022 Opp Anonymkode: 6e4a5...8ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
by Bente Skrevet 14. august 2022 #3 Del Skrevet 14. august 2022 AnonymBruker skrev (På 10.8.2022 den 21.47): Jeg har farget håret med to glansvasker og fått kjempefint resultat. Har fått lysnet mørkeblondt hår ganske mye lysere, i akkurat den tonen jeg ville ha egentlig. Men fargen går ut så fort kan jeg farge håret i en permanent farge i samme tone og få likt resultat? Anonymkode: 6e4a5...8ab Alle hårfarger er bygget opp litt ulikt. Men i utgangspunktet inneholder en glansvask mindre andel pigment enn en permanent hårfarge. Det er som regel lavere h2o2 også i en glansvask. Hvis det er butikkfarge du snakker om så er ofte fargene 8-9-10 med en høyere lysning😏 Jeg har testet det meste som er av butikkfarger og store variasjoner. Har YouTube kanal der jeg viser testingen. De kalde pigmentene er dem som alltid forsvinner først ut av håret dessverre, slik er det alltid ettersom de varme pigmentene er mer naturlig i håret😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå