AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #1 Skrevet 10. august 2022 Som feks prisene, alle vet jo at det ikke er vi som jobber i butikken som bestemmer hva varene koster.. 🤔 Anonymkode: 58626...184 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #2 Skrevet 10. august 2022 Hvem andre skal de klage til? 🤷♀️ Anonymkode: 54d79...c98 7
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #3 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Som feks prisene, alle vet jo at det ikke er vi som jobber i butikken som bestemmer hva varene koster.. 🤔 Anonymkode: 58626...184 Det er det vel! På kassa kan du velge å slå inn den prisen du vil, i stedet for å scanne strekkoden. Det kan jo hende sjefen blir litt sur på deg om du slår inn alt til ti kroner, men det er du som bestemmer over hva du selv gjør. Håper jeg, da. Anonymkode: 354b0...d2d 2
Minitroll Skrevet 10. august 2022 #4 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvem andre skal de klage til? 🤷♀️ Anonymkode: 54d79...c98 De som eier butikkjeden! 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #5 Skrevet 10. august 2022 Sååå enig med deg! Noen av kundene er skikkelig slitsomme Anonymkode: fc8a3...4ef 1
Brunello Skrevet 10. august 2022 #6 Skrevet 10. august 2022 Minitroll skrev (Akkurat nå): De som eier butikkjeden! Du representerer kjeden. Du må bringe klagen videre til sjefen. Så får han ta den videre. 9
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #7 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Som feks prisene, alle vet jo at det ikke er vi som jobber i butikken som bestemmer hva varene koster.. 🤔 Anonymkode: 58626...184 Fordi vi forventer at de ansatte videreformidler tilbakemeldinger fra kundene oppover i systemet selvfølgelig. Anonymkode: cd0c5...795 6
Mamajune11 Skrevet 10. august 2022 #8 Skrevet 10. august 2022 Aner ikke. Senest i dag var det en gubbe på 50+ som brølte til han i kassa over prisen på grandis, altså…. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #9 Skrevet 10. august 2022 Mamajune11 skrev (4 minutter siden): Aner ikke. Senest i dag var det en gubbe på 50+ som brølte til han i kassa over prisen på grandis, altså…. Da må han gå på COOP OBS, 4 stk Grandiosa til 100 kr. Anonymkode: de7db...432
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #10 Skrevet 10. august 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Som feks prisene, alle vet jo at det ikke er vi som jobber i butikken som bestemmer hva varene koster.. 🤔 Anonymkode: 58626...184 Jeg hadde en kunde som kom bort til meg der jeg jobbet før, og begynnte og klage på prisen på ett produkt (jobber ikke i dagligvare eller klesbutikk). Som han sa så syntes han at prisen var j****g dyr på ett bestemt produkt. Men som han sa, det nytter jo ikke og klage til deg fordi du jobber jo bare på gølvet, så gikk han sin vei Lite viste han at han som han hadde kjeftet på, var skyld i at prisen på nevnte vare hadde steget 20% i pris fra da vi tok den inn i butikk. Hvorfor jeg gjorde det? Fordi jeg så at prisen var satt altfor lavt i utgangspunktet og vi greide og selge ut så og si alt. Så noe bestemmer heldigvis vi butikkansatte enda. Anonymkode: 8a742...e09
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #11 Skrevet 10. august 2022 10 minutter siden, Brunello said: Du representerer kjeden. Du må bringe klagen videre til sjefen. Så får han ta den videre. Det er vel det klagerne seg for seg skal skje. Men sånn fungerer det jo ikke. Beste protest mot priser er å la være å kjøpe eller kjøpe fra billigere konkurrent. Det blir lagt merke til av sjefene hvis mange nok bidrar. Anonymkode: 1c425...4e9 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #12 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvem andre skal de klage til? 🤷♀️ Anonymkode: 54d79...c98 Det hjelper ikke å klage til butikkansatte. Jeg jobber i butikk og jeg har sluttet å formidle tilbakemeldinger fra kunder videre til sjefen, for de kunne ikke brydd seg mindre. Anonymkode: dada5...85e 2
norw Skrevet 11. august 2022 #13 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvem andre skal de klage til? 🤷♀️ Anonymkode: 54d79...c98 Kjeden, butikksjefen.
Minitroll Skrevet 11. august 2022 #14 Skrevet 11. august 2022 Brunello skrev (6 timer siden): Du representerer kjeden. Du må bringe klagen videre til sjefen. Så får han ta den videre. Jeg jobber ikke i butikk, så nei, jeg representerer ikke kjeden. men: Adresser klagene dine der de hører hjemme og ikke de de utslitte underbetalte arbeiderne i kassen. Går an å bruke hodet sitt. 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #15 Skrevet 11. august 2022 Alle vet da at butikkansatte har et møte hver morgen der de bestemmer hvor mye de skal øke prisene den dagen og hvilke varer de skal flytte på slik at folk må lete etter dem Det er akkurat som når fergemannskapet har møte for å bestemme dagens billettpriser og rutetider. Anonymkode: 944ae...709 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #16 Skrevet 11. august 2022 Minitroll skrev (7 timer siden): De som eier butikkjeden! Brunello skrev (7 timer siden): Du representerer kjeden. Du må bringe klagen videre til sjefen. Så får han ta den videre. Dette. Anonymkode: 54d79...c98
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #17 Skrevet 11. august 2022 De som åpner munnen og klager ,er ikke av de raskeste i hodet sitt, de ser ofte ikke sammenhengen i ting. De andre, hvor omløpshastigheten er litt høyere, de hører du ikke noe fra. Som hun som stod med Icabæreposer i hånda og lurte på i fullt alvor hvorfor det var nødvendig at den store Ica-lastebilen rygget inn til lasterampa utafor butikken .......🙈(kompisen min som kjørte skjønte at noe forklaring knapt var mulig.) Anonymkode: 5ffac...fbe 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #18 Skrevet 11. august 2022 Man representerer butikken/kjeden utad. Tenk å sitte i kundesenter. Da består jo hele jobben i å få klager, gjerne kjeft, over ting du ikke kan noe for overhodet. Eller alt sykepleiere får høre av klaging og sutring over ting de ikke har innvirkning på i det hele tatt. Anonymkode: 5fa41...c42
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #19 Skrevet 11. august 2022 Det er du som er butikkens ansikt utad. Det er deg kunden møter. De forventer selvsagt ikke at du skal fikse det, ei heller tror de at det er din feil. Det de derimot vet, er at du kan videreformidle beskjeden til din leder, og si ifra at du har mange misfornøyde kunder som klager på prisene. Akkurat på samme måte som alle andre som jobber der de møter folk har det. Anonymkode: daabf...d2a 1
Adrenalina1 Skrevet 11. august 2022 #20 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): De som åpner munnen og klager ,er ikke av de raskeste i hodet sitt, de ser ofte ikke sammenhengen i ting. De andre, hvor omløpshastigheten er litt høyere, de hører du ikke noe fra. Som hun som stod med Icabæreposer i hånda og lurte på i fullt alvor hvorfor det var nødvendig at den store Ica-lastebilen rygget inn til lasterampa utafor butikken .......🙈(kompisen min som kjørte skjønte at noe forklaring knapt var mulig.) Anonymkode: 5ffac...fbe Så spørs det hvor raske i omløpet de som ikke sier noe. De finner seg jo stilletiende i alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå