Donnie Darko Skrevet 22. november 2005 #1 Skrevet 22. november 2005 I forbindelse med denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=160501 Så tenkte jeg vi kunne samle alle uttrykk som beskriver elskovsakten her i denne tråden. Jeg kan begynne med de mest åpenbare: Knulle Pule Ha sex Elske Kopulere Så de litt mer folkelige: Ha seg Hoppe i høyet Beise Knøse Bolle Harve over Høvle over Slenge seg i hekken ("Vi slengte oss i hekken") horisontal tango soveromsvals Kom med flere! Eneste reglen er at du må ha hørt det bli brukt. Dvs. Du kan ikke finne på ting selv bare pga denne tråden. (ps. Moderatorer! Jeg håper på at denne tråden blir en sticky)
Gjest gjest1 Skrevet 22. november 2005 #2 Skrevet 22. november 2005 Hehe. Vi sier pumle. Tror det var en skrivefeil i en melding som startet det.
Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 22. november 2005 #4 Skrevet 22. november 2005 "Å lage barn" kan man vel også bruke..? Om det er det som er hensikten da! hehe.. Penetrere..? eller er jeg helt på jordet nå?
Gjest Dr Online Skrevet 22. november 2005 #5 Skrevet 22. november 2005 Uttrykk som har noe med elskovsakten å gjøre ihvertfall...: har vært bortpå... har vært oppå... har vært i buksa til... har vært mellom beina til... kjøtt på kølla hatt henne på rygg... parre seg.. heavy breathing... har ligget med... har sett på frimerkesamlingen min ... har smakt på muslingen til.... sengekos bedekke befrukte bestøve inseminere
Gjest *Snart medlem* Skrevet 22. november 2005 #6 Skrevet 22. november 2005 Her i Danmark dyrker de jo sex (av en eller annen absurd grunn - på samme måte som de dyrker kampsport, osv). Ellers er det jo noen som "sover middag"... Noen dypper den i en dame.
Gjest Miloine Skrevet 22. november 2005 #10 Skrevet 22. november 2005 (endret) SAMLEIE syntes det var litt rart at det ikke var nevnt Endret 22. november 2005 av Miloine
Gjest Gutt24 Skrevet 22. november 2005 #13 Skrevet 22. november 2005 Merkelig nok har ikke ..å få pels på knaggen.. vært nevnt. Den funker vel bare en vei, men..
Hu i Svingen Skrevet 22. november 2005 #14 Skrevet 22. november 2005 Humpe Kjøtt på pinnen Rulle seg i halmen Kræsje tiss
Leo Skrevet 22. november 2005 #15 Skrevet 22. november 2005 Har hørt noen trøndre bruke "å peise"/"peising". Har sikkert sammenheng med at den slags aktivitet helst bør utøves i/ved en peis...
Gjest daydream Skrevet 22. november 2005 #16 Skrevet 22. november 2005 "ha oss beten!" "sjøsette skuta" "burve"
BMD Skrevet 22. november 2005 #18 Skrevet 22. november 2005 Peising har ingenting med å peise på foran peisen å gjøre. Peis betyr kølle
Leo Skrevet 22. november 2005 #19 Skrevet 22. november 2005 Peising har ingenting med å peise på foran peisen å gjøre. Peis betyr kølle ← Jeg vet jo det da vett'u!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå