Gå til innhold

Sexstillinger

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei...

Jeg må si meg ganske fornøyd med meg og min samboers sexliv...

Her i helgen bodde vi på hotell, og vi eksprimenterte en del med forskjellige stillinger... Men, en stilling skulle jeg gjerne visst hvordan man får til da vi slet med å få den inn bakfra (ikke i anus) mens jeg sto foroverbøyd mot skrivebordet....!??

Fikk visst litt problemer med den der!!

Hvis noen også har noen tips om freshe stillinger, så blir jeg veldig takknemlig...... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er han mye høyere enn deg? Min kjære og jeg får ikke til denne, fordi han er 30cm høyere enn jeg er og hoftepartiet hans dermed rekker med til midt på ryggen. Hva med å stå på en krakk?

En av mine nye favoritter er en høy vinduskarm (hvor du da sitter og han kommer forfra). Veldig bra med øyekontakt osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk. Snus: Det med vindus karmen er det flere som liker... (for ikke å snakke om naboen!) Det går en liten faen i meg av og til, da sovner nok naboen med et smiil ja... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D er godt at noen gjør noe for å glede naboene.......du er nok en god nabo du.... :hoho: Hadde vi bare hatt flere som deg.......!!!! :wink::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Når d gjelder å få "den" inn bakfra, så er min erfaring at du må "skyte" rompa litt oppover (så du får svai i ryggen) får å få d til. En fordel at overkroppen er litt lavere enn bakpartiet..... litt kronglete forklart men...... :-?

Bare prøv igjen....d fungerer nok etter litt prøving og feiling..... :wink::)

Og d der med krakk når høyden ikke matcher er en god ide.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Hehe, ja, veldig god underholdning for naboene. Men hvem bryr seg egentlig? Oppdaget høye vinduskarmer i en ukjent by i et ukjent land... og da var det ikke snakk om å bry seg. Det har vi fortsatt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger svaier jeg ryggen så mye at jeg får vondt dagen etterpå og orker ikke sitte!

Men jeg blir så tent av det at jeg glemmer det under akten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

det er riktig som hun sa hun som sa du måtte svaie ryggen litt. men jeg kan til og med ligge flatt på magen på senga og han kommer inni vagina mens han ligger oppå ryggen min :) kjennes veldig intimt og godt men jeg må helst ha en pute under underlivet mitt ellers glir penisen hans så lett ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale
Frk. Snus: Det med vindus karmen er det flere som liker... (for ikke å snakke om naboen!) Det går en liten faen i meg av og til, da sovner nok naboen med et smiil ja... :sjarmor:

Jeg har ett slikt par som bor tvers ovenfor meg og det hender at jeg kan see litt mer enn ønskelig. For meg er det ikke særlig pirrende da de begge er ekstremt overvektige.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, for et uanstendig nabolag du har valgt å bosette deg i :blunke:

Skyhøye hæler er et clue! For det første så rekker han bedre opp, for det andre er det sexy (ifølge en stor del av oss ihvertfall. Noen foretrekker sikkert seilersko), for det tredje gir det en naturlig svai i ryggen, for det fjerde er det lettere å bøye seg forover i en slik stilling.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...