Gå til innhold

Møtt en opptatt utlending som vil bli far- med meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men hvorfor vurderer du? Er det at du er desperat? Aldri fått oppmerksomhet tidligere? Korttenkt? Naiv? Dårlig selvtillit?

Skjønner ikke. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Kenelz said:

Men hvorfor vurderer du? Er det at du er desperat? Aldri fått oppmerksomhet tidligere? Korttenkt? Naiv? Dårlig selvtillit?

Skjønner ikke. 

Ikke desperat. Får mye oppmerksomhet fra menn, alltid fått. Til tider for mye, enn om det låter teit.
Så bare på han her som en player i starten, tenkte at jeg ikke skulle tenke så mye, bare bli kjent med han og ha det litt gøy. Han er veldig tiltrekkende. Dessverre begynner jeg å like han godt. For godt. Bør kanskje stoppe før jeg setter meg opp for kjærlighetssorg og et barn som ikke burde blitt til på den måten.
Han ringer meg flere ganger om dagen. Vil ses hver dag. Både før og etter vi hadde hatt sex. Men som en annen skriver, er han sikkert bare ute etter sex - og hverken meg eller et barn med meg (har aldri nevnt at jeg ønsker meg barn til han)

Anonymkode: 10490...1b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ikke desperat. Får mye oppmerksomhet fra menn, alltid fått. Til tider for mye, enn om det låter teit.
Så bare på han her som en player i starten, tenkte at jeg ikke skulle tenke så mye, bare bli kjent med han og ha det litt gøy. Han er veldig tiltrekkende. Dessverre begynner jeg å like han godt. For godt. Bør kanskje stoppe før jeg setter meg opp for kjærlighetssorg og et barn som ikke burde blitt til på den måten.
Han ringer meg flere ganger om dagen. Vil ses hver dag. Både før og etter vi hadde hatt sex. Men som en annen skriver, er han sikkert bare ute etter sex - og hverken meg eller et barn med meg (har aldri nevnt at jeg ønsker meg barn til han)

Dropp han.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kenelz said:

Dropp han.

Hadde jeg ikke fått følelser for han, kunne jeg fortsette. Må jo også bare innse at om han skulle gått fra kjæresten til "fordel" for meg, kunne jeg ikke blitt sammen med en som jager andre damer slik som han. 
Prøver å tenke at han blokkerer tiden min fra å finne meg en skikkelig kjæreste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hadde jeg ikke fått følelser for han, kunne jeg fortsette. Må jo også bare innse at om han skulle gått fra kjæresten til "fordel" for meg, kunne jeg ikke blitt sammen med en som jager andre damer slik som han. 
Prøver å tenke at han blokkerer tiden min fra å finne meg en skikkelig kjæreste

Hvorfor skal du være med en som har så dårlige verdier? Han har en kone, en familie (!!). 

Karma er ekte og neste gang er det er du som blir droppet av han. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber du å har økonomi til å forsørge et barn?

Har du barn fra før?

Anonymkode: 445ea...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Kenelz said:

Hvorfor skal du være med en som har så dårlige verdier? Han har en kone, en familie (!!). 

Karma er ekte og neste gang er det er du som blir droppet av han. 

Stemmer.. han har barn med ekskona og sammen med en annen kjæreste nå. Neste gang er det meg, ja. Men han skal ha for at han var ærlig om at han har kjæreste, det kunne han skjult

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jobber du å har økonomi til å forsørge et barn?

Har du barn fra før?

Anonymkode: 445ea...d56

Ja, jeg tjener utmerket. Men har ingen barn fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil ikke bli far. En far er ikke en som planlegger og bo i et annet land med en annen familie fra øyeblikket barnet er født. Noen menn liker tanken på og ha mange avkom, men det gjør dem hverken til en far eller pappa. Om du vil bli alenemor, finnes det utallige måter og gjøre det på, uten og surre seg inn i dette rotet :) 

Anonymkode: 5cd46...181

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Han vil ikke bli far. En far er ikke en som planlegger og bo i et annet land med en annen familie fra øyeblikket barnet er født. Noen menn liker tanken på og ha mange avkom, men det gjør dem hverken til en far eller pappa. Om du vil bli alenemor, finnes det utallige måter og gjøre det på, uten og surre seg inn i dette rotet :) 

Anonymkode: 5cd46...181

Godt poeng. Det blir ikke mye til far. Det er nok mer tanken om flere avkom, som du skriver. Kunne vært at han sa det, for å prøve å få sex med meg så mye som mulig.. Men jeg sa at jeg ikke vet om jeg vil ha barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...