Gå til innhold

Møtt en opptatt utlending som vil bli far- med meg

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Han jobber i Norge ett år til ca. Han har en kjæreste i hjemlandet og et barn med en annen kvinne der. Kjæresten hans er ca ti år eldre for gammel til å få flere barn og hun har tre fra tidligere. Han vil ha et barn til. Med meg... en mer jevnaldrende, blond, blåøyd, vakker kvinne , for å bruke hans ord.  Jeg er i slutt 30 årene, men fertil i følge gynekologer. Klar for å prøve å bli gravid. Hva tenker dere om dette fra mitt perspektiv? Bortsett fra at hans utroskap er moralsk forkastelig og at jeg fasiliterer dette.

Anonymkode: 10490...1b3

Helt ærlig? Høres ut som en dårlig idé.

Anonymkode: 25622...ff3

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva om han krever samvær? Du kjenner ikke denne mannen - ikke utover at han er en utro drittsekk. Vil du ha de genene til ditt barn. Hadde du sendt barnet ditt til han?

Anonymkode: 30d53...4f8

Forresten, kan han kreve samvær om han flytter ut av landet? Bortsett fra om han kommer til Norge for å besøke det. Sender vel ikke barnet, til la oss si Spania, for å besøke faren.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor tror du at alle utlendinger «må» få oppholdstillatelse via en kvinne/et barn? 

EU/EØS-borgere må ikke søke om oppholdstillatelse i det hele tatt.

Anonymkode: 443ea...bc2

Er bare masse fordomsfulle folk her som følger A4 livet i Norge. Helt enig. Ikke alle er avhengig av en dame for å komme hit. 

Anonymkode: 05dea...d87

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Noe sier meg at det er øst europeer.. de har som regel frue hjemme. 

Nei, heller mer i retning Italia, Spania, Hellas, Portugal

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er bare masse fordomsfulle folk her som følger A4 livet i Norge. Helt enig. Ikke alle er avhengig av en dame for å komme hit. 

Fordomsfulle og lite opplyste, tydeligvis.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde sendt barnet mitt til han ja. Vet ikke om han ville krevd samvær. Ser for meg han ville flyttet tilbake til hjemlandet og barnet hans der

Jeg tenker at dere er dårlige foreldre allerede nå før barnet er født.

Tenker dere i det hele tatt på barnet? Barnet får en far i et annet land, er resultatet av utroskap, stemoren hater kanskje barnet på grunn av det.

Og mor har ingen betenkeligheter med å sende barnet til et annet land, til forhold hun ikke har peiling på.

Her er oppskriften på en dårlig barndom

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg tenker at dere er dårlige foreldre allerede nå før barnet er født.

Tenker dere i det hele tatt på barnet? Barnet får en far i et annet land, er resultatet av utroskap, stemoren hater kanskje barnet på grunn av det.

Og mor har ingen betenkeligheter med å sende barnet til et annet land, til forhold hun ikke har peiling på.

Her er oppskriften på en dårlig barndom

Ville aldri sent barnet ut av landet alene. Men hadde ikke hatt problemer med at de møttes i Norge. 
Om han gikk fra dama, kunne jeg flyttet med han, om vi ville det. 

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Forresten, kan han kreve samvær om han flytter ut av landet? Bortsett fra om han kommer til Norge for å besøke det. Sender vel ikke barnet, til la oss si Spania, for å besøke faren.

Kreve? Ja, men ved å kidnappe barnet til hjemlandet og du får ikke noe kontakt. 

Dropp det. Det er ikke uvanlig at det skjer og ikke verdt å ta sjansen fordi man ikke tror det vil å skje med deg OG barnet. 

• Nyttig 1
Skrevet
Kenelz skrev (Akkurat nå):

Dropp det. Det er ikke uvanlig at det skjer og ikke verdt å ta sjansen fordi man ikke tror det vil å skje med deg OG barnet. 

Hender det ofte at fedre fra et annet europeisk land kidnapper barna de har fått med en norsk kvinne?

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Kenelz said:

Mulig jeg dropper det, men ikke av kidnappingsrisiko. Vet han er altfor glad i sitt eget barn til å holde seg skjult 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hender det ofte at fedre fra et annet europeisk land kidnapper barna de har fått med en norsk kvinne?

Ja, og ikke bare norsk. Det skjer i Norge, Sverige, Danmark, England, Tyskland, Frankrike, Romania, Italia, osv. 

Du er ikke beskyttet uansett nasjonalitet. Det siste jeg husker som har vært i nyhetene var da en mor fra europeisk land som kidnappet barnet fra Norge med en norsk mann. Tror hun var gresk. 

Skrevet

Høres mest ut som han er ute etter å pule, ikke farskap. 

Anonymkode: 7e173...4b3

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Selvsagt kan han det. Men samværet skal tilpasses barnet, å sende ut av landet er ikke det første en gjør for å si det sånn. 

• Nyttig 1
Skrevet

Vel, det er langt billigere enn å bruke donor, men han kan jo ha kjønnsykdommer. 

Ville sovet på det for å si det sånn..

Anonymkode: 0c097...8ce

• Nyttig 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Høres mest ut som han er ute etter å pule, ikke farskap. 

Det tenker jeg også. Men han vil gjerne komme inni meg. 

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han vil ha et barn til. Med meg... en mer jevnaldrende, blond, blåøyd, vakker kvinne , for å bruke hans ord.

Er det virkelig noen som faller for en så kleint sjekke-replikk?

Skrevet
3 minutter siden, Anonym Brukar0 said:

Er det virkelig noen som faller for en så kleint sjekke-replikk?

Jeg

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg

🙄

Skrevet
Just now, Anonym Brukar0 said:

🙄

Tenker du at jeg bør stoppe å se han, at han bare utnytter meg for sex?

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tenker du at jeg bør stoppe å se han, at han bare utnytter meg for sex?

Ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...