Gå til innhold

Møtt en opptatt utlending som vil bli far- med meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han jobber i Norge ett år til ca. Han har en kjæreste i hjemlandet og et barn med en annen kvinne der. Kjæresten hans er ca ti år eldre for gammel til å få flere barn og hun har tre fra tidligere. Han vil ha et barn til. Med meg... en mer jevnaldrende, blond, blåøyd, vakker kvinne , for å bruke hans ord.  Jeg er i slutt 30 årene, men fertil i følge gynekologer. Klar for å prøve å bli gravid. Hva tenker dere om dette fra mitt perspektiv? Bortsett fra at hans utroskap er moralsk forkastelig og at jeg fasiliterer dette.

Anonymkode: 10490...1b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han jobber i Norge ett år til ca. Han har en kjæreste i hjemlandet og et barn med en annen kvinne der. Kjæresten hans er ca ti år eldre for gammel til å få flere barn og hun har tre fra tidligere. Han vil ha et barn til. Med meg... en mer jevnaldrende, blond, blåøyd, vakker kvinne , for å bruke hans ord.  Jeg er i slutt 30 årene, men fertil i følge gynekologer. Klar for å prøve å bli gravid. Hva tenker dere om dette fra mitt perspektiv? Bortsett fra at hans utroskap er moralsk forkastelig og at jeg fasiliterer dette.

Troll!

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han ser en enkel utvei til oppholdstillatelse... Og du er enormt naiv. Håper du våkner. 

Anonymkode: 0e655...063

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe å sjanse på. Må vite litt om hvilke sykdommer han er disponert for sånn at du og han ikke matcher på det punktet.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ønsker deg barn, så kjør på. Litt merkelig ordning, men ønsker du deg barn er kanskje dette beste løsninga? 

Anonymkode: ee248...a7f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Skid_raw said:

Troll!

Jeg er ikke det, men takk for svaret, for jeg må tydeligvis tenke meg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker said:

At han ser en enkel utvei til oppholdstillatelse... Og du er enormt naiv. Håper du våkner. 

Han er fra Europa. Tror ikke han har oppholdstillatelse i tankene. Virker ikke som han synes Norge er så fantastisk

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

🤢🤮 -er alt jeg har å si om det! 

Anonymkode: 2ae6d...e0e

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Majer said:

Ikke noe å sjanse på. Må vite litt om hvilke sykdommer han er disponert for sånn at du og han ikke matcher på det punktet.

Nja, er det noe man sjekker på forhånd? Aldri vært borte i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

🤢🤮 -er alt jeg har å si om det! 

Anonymkode: 2ae6d...e0e

Takk. Ditt svar teller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om han krever samvær? Du kjenner ikke denne mannen - ikke utover at han er en utro drittsekk. Vil du ha de genene til ditt barn. Hadde du sendt barnet ditt til han?

Anonymkode: 30d53...4f8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skal du bli alenemor?Kansje han bare ønsker at du er gravid,men ikke vil se det når babyen blir født?Skal han flytte hjem til kjærsten?Mye du har og tenke på før du tar et valg😊

Anonymkode: f5aef...5a5

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen menn har sånn gradividitets-fetish. Ville vært skeptisk om jeg var deg...

Anonymkode: aa71d...805

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde heller reist til klinikk Stork i København enn å gå inn i noe så totalt uforutsigbart. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva om han krever samvær? Du kjenner ikke denne mannen - ikke utover at han er en utro drittsekk. Vil du ha de genene til ditt barn. Hadde du sendt barnet ditt til han?

Anonymkode: 30d53...4f8

Hadde sendt barnet mitt til han ja. Vet ikke om han ville krevd samvær. Ser for meg han ville flyttet tilbake til hjemlandet og barnet hans der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Men skal du bli alenemor?Kansje han bare ønsker at du er gravid,men ikke vil se det når babyen blir født?Skal han flytte hjem til kjærsten?Mye du har og tenke på før du tar et valg😊

Anonymkode: f5aef...5a5

Tenker alenemor ja, og at han flytter hjem. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen menn har sånn gradividitets-fetish. Ville vært skeptisk om jeg var deg...

Anonymkode: aa71d...805

Tror ikke han spesielt ønsker å se meg gravid, men å ha et barn som ligner meg, spre sæden... Usikker hvor drivkraften ligger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hvorfor tror du at alle utlendinger «må» få oppholdstillatelse via en kvinne/et barn? 

EU/EØS-borgere må ikke søke om oppholdstillatelse i det hele tatt.

Anonymkode: 443ea...bc2

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Noe sier meg at det er øst europeer.. de har som regel frue hjemme. 

Anonymkode: 05dea...d87

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...