AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #1 Skrevet 10. august 2022 Blir det for mye pupp på første date om jeg dropper singlet under? Anonymkode: c081e...51f
Nikea Skrevet 10. august 2022 #2 Skrevet 10. august 2022 Synes ikke det så lenge det ikke er mer pupp en på bildet 😊 2 1
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 10. august 2022 #3 Skrevet 10. august 2022 Ikke hvis den sitter slik på deg som på bilde. Ellers kan du prøve med en sikkerhetsnål hvis du klarer å skjule den. Min erfaring er at omslagstopper ofte blir med utringet utover kvelden.
Blondine Skrevet 10. august 2022 #4 Skrevet 10. august 2022 Den så fin ut på bildet. Det jeg gjør vist de er får åpne, er at jeg syr i trykknapp. 2
Kipling Skrevet 10. august 2022 #5 Skrevet 10. august 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Blir det for mye pupp på første date om jeg dropper singlet under? Anonymkode: c081e...51f Var ikke for mye pupp på bildet der, men det kommer jo an på hvor store puppene dine er og hvordan toppen sitter på deg. Og hvis den sitter på deg akkurat som på bildet slik at puppesituasjonen er ok, så ville jeg sagt at den nok er finere uten singlet under.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #6 Skrevet 10. august 2022 Min erfaring er at når man sitter med slike topper/utringning så blir det veldig god utsikt ned i kløfta. Ville justert med én sikkerhetsnål for å unngå at daten kun stirrer ned i kløfta hele kvelden...😅 Anonymkode: 22ad5...1ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå