Gå til innhold

Finnes det intelligent liv på Kvinneguiden ...?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvis du kom på besøk fra det ytre rom, og skulle vurdere om det eksisterer intelligent liv på kloden vår på bakgrunn av det du leste dette forumet - hvilken konklusjon ville du komme frem til ...?

Særlig med tanke på alle trolletrådene, stemningen i Singelliv og dating, riktig kreative navnevalg til nyfødte, diskusjonen ung vs. gammel som har dukket opp i det siste, eller tidligere tråder som tok for seg det livsviktige emnet kjønnsorganets størrelse.

Vil nødig krenke lettkrenkede sjeler, men hadde jeg vært en liten grønn mann og sett hva som skjer i sosiale medier nå for tiden, hadde jeg muligens sukket, løftet antennene på hodet, og sendt følgende melding til moderromskipet: "Pip-pip. Vanskelig å finne spor av intelligent liv blant jordboerne. Kanskje like greit å prøve lykken på en annen planet."

smil.gif.45fa3f1698eef436c072a65cfd081302.gif

Endret av - Brian
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg tatt turen innom Rampelys så hadde jeg trodd at menneskeheten var en fæl rase og reist igjen.

Anonymkode: 3391e...30d

• Liker 1
Skrevet

Det er mye sure og bitre midt-på-treet kvinner fra utkantstrøk her hvertfall. Tror ikke de hevder seg spesielt i livet.

Anonymkode: bbcd5...842

• Liker 2
Skrevet

Telle-trådene er vel ganske intelligente? 

Kan vel ikke ha folk på barnehage-nivå, hvis man skal telle på såpass høye tall. :hjerter_rundt: 

Anonymkode: 66b0d...e55

• Liker 1
Skrevet

Det sitter noen kvinner inne på singelliv og dating som er rasende og fullstendig i blodtåka. Har knapt sett lignende .

Anonymkode: 933df...a6b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...