AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #1 Skrevet 10. august 2022 Det er plutselig blitt veldig varmt her, og jeg har feilberegnet litt. Det er dårlig ventilasjon på soverommet her på hytta, og det blir fort varmt og tett. Har en vifte, men den bråker noe helt infernalsk. Skulle selvfølgelig ha vært på apoteket og kjøpt ørepropper i dag, men jeg glemte det. Får skylde på varmen, hehe. Og nå har jeg tatt 1,5 glass vin, så det er ikke lurt å kjøre bil til butikken (nei, det går ikke buss). Noe jeg kan bruke? Kjerringråd? Må sove i natt, skal på jobb i morgen. (Flytt gjerne tråden dersom den ikke passer på Kropp og Helse. Jeg fant ingen andre passende steder). Anonymkode: b3495...69b
Kalevala Skrevet 10. august 2022 #2 Skrevet 10. august 2022 Bomull? Krølle sammen litt tørkepapir? En stoffrest? Jeg jobbet en gang sammen med en som krøllet tørkepapir sammen og puttet i ørene hvis han syntes de andre i kontorlandskapet snakket for mye. Kanskje det fungerer?
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #3 Skrevet 11. august 2022 Kalevala skrev (10 timer siden): Bomull? Krølle sammen litt tørkepapir? En stoffrest? Jeg jobbet en gang sammen med en som krøllet tørkepapir sammen og puttet i ørene hvis han syntes de andre i kontorlandskapet snakket for mye. Kanskje det fungerer? Takk! Der reddet du nattesøvnen min. Brukte fuktig tørkepapir og det fungerte helt fint. Anonymkode: b3495...69b 2
Tough cookie Skrevet 11. august 2022 #4 Skrevet 11. august 2022 Husk å kjøpe et lass med ørepropper som du har til neste natt👌
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå