AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #1 Skrevet 10. august 2022 Rune Nikolaisen, som står bak Gjerrigknark.com, ber forbrukere være obs på før-prisen som oppgis på kampanjevarer etter prishoppet i sommer. – Det er ren psykologi dette her. Nå skal vi tilbake til hverdagen, og da skal folk handle billig. Folk forventer at disse varene kommer på tilbud, sier Nikolaisen, og viser til tilbud på brødvarer, kjøtt og Skyr. Han mener samtidig at lavpriskjedene vil prøve å få tilbake omdømmet sitt om å ha de laveste prisene, etter at alle skrudde opp prisene på matvarer 1. juli. https://www.nettavisen.no/okonomi/prissjokk-na-kutter-kjedene-prisene-igjen/s/5-95-598155 Anonymkode: e8749...1c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå