GiftM Skrevet 10. august 2022 #1 Skrevet 10. august 2022 Si at dere har kommet i kontakt med en person( enten mann eller dame) på tinder, møteplassen, Facebook, sukker...... Dere har skrevet til hverandre, dere har fått sett bilder som dere har likt, pratet i tlf med topp kjemi, men ikke sett vedkommende live. Så avtales dere å møtes. Det som møter dere er en person som har forandret seg mye siden bildene. Blitt mye mer grå, feit og du ser tydelig at bildene er litt gamle. I tillegg er vedkommende uhygenisk, slurvete kledd og har dårlig ånde, litt tannløs osv.. Så til spørsmålet. Har dere turt og sagd det ved personen at du er feit, fæl, dårlig ånde osv. At du har brukt bilder som ikke stemmer. Eller har dere sagt at vi har ikke rett kjemi. At dere har pynta på det. Spent på svar
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #2 Skrevet 10. august 2022 GiftM skrev (6 minutter siden): Si at dere har kommet i kontakt med en person( enten mann eller dame) på tinder, møteplassen, Facebook, sukker...... Dere har skrevet til hverandre, dere har fått sett bilder som dere har likt, pratet i tlf med topp kjemi, men ikke sett vedkommende live. Så avtales dere å møtes. Det som møter dere er en person som har forandret seg mye siden bildene. Blitt mye mer grå, feit og du ser tydelig at bildene er litt gamle. I tillegg er vedkommende uhygenisk, slurvete kledd og har dårlig ånde, litt tannløs osv.. Så til spørsmålet. Har dere turt og sagd det ved personen at du er feit, fæl, dårlig ånde osv. At du har brukt bilder som ikke stemmer. Eller har dere sagt at vi har ikke rett kjemi. At dere har pynta på det. Spent på svar Nei, man kan jo ikke si slikt til slike mennesker, det er jo den type mennesker som på en måte har tapt alt i livet, så man vet jo aldri om man er den siste dråpen som får alt til å renne over for dem. Anonymkode: ff64a...44c 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #3 Skrevet 10. august 2022 De aller aller fleste tar så flatterende bilder som mulig med på profilene sine så tenker at vi alle burde ta profilbildene med en klype salt jeg. Jeg hadde skylt på kjemi om det krasjet helt, skjønner ikke hvorfor man absolutt må være brutalt ærlig med folk om de ikke spesifikt ber om en ærlig tilbakemelding vel og merke. Anonymkode: ebc67...dd3 1
Mooza Skrevet 10. august 2022 #4 Skrevet 10. august 2022 Selvsagt hadde jeg ikke vært ufin. Hvorfor i all verden skulle man si noe slikt? Men jeg hadde nok ikke gått på flere dater hvis jeg oppfattet han som uhygenisk og lite tiltrekkende. Så kan man ha det hygglig med noen likevel en kveld uten at man vil noe mer. Han må jo være oppegående, trivelig osv siden vi har snakket en stund. 3
Gjest AprilRyan Skrevet 10. august 2022 #5 Skrevet 10. august 2022 Nei, jeg hadde synes at det hadde vært ganske stygt å være 100% ærlig her. Det er ikke alltid man skal eller trenger å være 100% ærlig. Jeg antar at det er en grunn til at de har gjort det. Ikke at det dermed er greit og alle pynter litt på sannheten på datingsider, men noen lar det nok gå litt for langt. Jeg hadde nok sagt det på en annen måte, men hvis vedkommende hadde spurt hva de kunne gjort annerledes så kunne jeg vært ærlig. Samtidig hadde jeg ikke sagt stygge ting til vedkommende.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #6 Skrevet 10. august 2022 Nei, men så er jeg heller ikke en overfladisk b****. Hadde han lukta vondt, hadde det ikke blitt noen ny date. Om kroppen er annerledes, eller det mangler tenner, det hadde jeg blåst i dersom jeg likte ham. Anonymkode: 69f9f...c9a 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #7 Skrevet 10. august 2022 I mange tilfeller er det bedre å være høflig enn ærlig. Anonymkode: fb450...8cb 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #8 Skrevet 10. august 2022 Hadde aldri vært ufin, men det kan nok hende at jeg hadde sagt at jeg anbefaler vedkommende å oppdatere profilen med nyere bilder. Ellers hadde jeg bare sagt at det ikke føltes som en riktig match fra min side, som jeg sier til alle som det ikke føles riktig med. Har ikke møtt noen som har hatt fullstendig missvisende bilder, men det er jo ikke alt man ser på bilder, som feks ekstremt stygge tenner...😬 Akkurat der så vurderte jeg faktisk å tipse vedkommende om at han burde gå til tannlegen og få renset tennene, for det var ingen tvil om at den munnen ødela for datingen. Kjekk mann med god jobb, men muligens tannlegeskekk? Men det ble ikke til at jeg gjorde det. Anonymkode: 31cad...609 1
Kipling Skrevet 10. august 2022 #9 Skrevet 10. august 2022 2 hours ago, GiftM said: Si at dere har kommet i kontakt med en person( enten mann eller dame) på tinder, møteplassen, Facebook, sukker...... Dere har skrevet til hverandre, dere har fått sett bilder som dere har likt, pratet i tlf med topp kjemi, men ikke sett vedkommende live. Så avtales dere å møtes. Det som møter dere er en person som har forandret seg mye siden bildene. Blitt mye mer grå, feit og du ser tydelig at bildene er litt gamle. I tillegg er vedkommende uhygenisk, slurvete kledd og har dårlig ånde, litt tannløs osv.. Så til spørsmålet. Har dere turt og sagd det ved personen at du er feit, fæl, dårlig ånde osv. At du har brukt bilder som ikke stemmer. Eller har dere sagt at vi har ikke rett kjemi. At dere har pynta på det. Spent på svar Jeg ville ikke sagt at hun var feit, fæl og hadde dårlig ånde, men jeg ville sagt at jeg ikke var interessert fordi hun hadde gitt et feilinntrykk ved å bruke gamle bilder etc.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #10 Skrevet 10. august 2022 Hvis en konge kler seg ut som tigger; vil han bli møtt med mer ærlighet når han ser ut som en tigger enn når han ser ut som en konge. Så jeg ser ingen problemer i at ei i utgangspunktet velstelt og pen jente skulle komme på en date og se uflidd ut; da får hun et bedre og ærligere inntrykk av dem hun møter. Anonymkode: b3345...d4b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå