AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #1 Skrevet 10. august 2022 Jeg haaaar så lyst å stikke og se spesielt Vengaboys og E-Type og jodle med, men det er ingen som gidder å bli med! Enten er de borte, har andre planer, en syntes det var for dyrt…Vurderer å spandere på henne for å slippe å gå alene. Er det teit å dra på noe sånt alene? Har gått nok og vast for meg selv på festivaler og sånt, men da har man ihvertfall campen med kjentfolk som gjerne er spredd litt rundt under konsertene. Vet ikke hva folk tenker når kjerring på 40 pluss gauler shalalalala på rødvinsfylla for seg selv jeg? Anonymkode: f518a...400
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #2 Skrevet 10. august 2022 Hadde jeg bodd i Bergen hadde jeg blitt med deg! Men bare dra, du lever en gang! 😄 Anonymkode: 1e2cc...a65 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #3 Skrevet 10. august 2022 Blir med jeg haha Anonymkode: 7beeb...216
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #4 Skrevet 10. august 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Vet ikke hva folk tenker når kjerring på 40 pluss gauler shalalalala på rødvinsfylla for seg selv jeg? Anonymkode: f518a...400 Ikke verre enn at en skallet mann ikledd Liverpool-trøye gauler You never walk alooooooone, noe som er sosialt akssptert, og vil føre til allsang. Bare dra, du, selv om 1990-årenes musikk var noe ræl i forhold til musikken 20 eller 30 år tidligere. Anonymkode: cecf5...538
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #5 Skrevet 10. august 2022 Er du kvinne? Sjekk gruppa Hey girl! Bergen Flott gruppe for å finne selskap generelt, til ulike aktiviteter. Anonymkode: ee5ab...329
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #6 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg haaaar så lyst å stikke og se spesielt Vengaboys og E-Type og jodle med, men det er ingen som gidder å bli med! Enten er de borte, har andre planer, en syntes det var for dyrt…Vurderer å spandere på henne for å slippe å gå alene. Er det teit å dra på noe sånt alene? Har gått nok og vast for meg selv på festivaler og sånt, men da har man ihvertfall campen med kjentfolk som gjerne er spredd litt rundt under konsertene. Vet ikke hva folk tenker når kjerring på 40 pluss gauler shalalalala på rødvinsfylla for seg selv jeg? Anonymkode: f518a...400 Jeg hadde syntes du var kul. 🙂 Anonymkode: 8412e...518
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #8 Skrevet 10. august 2022 Tenk positivt skrev (3 minutter siden): Når er det?... På lørdag Anonymkode: 4b004...c0c
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #9 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er du kvinne? Sjekk gruppa Hey girl! Bergen Flott gruppe for å finne selskap generelt, til ulike aktiviteter. Anonymkode: ee5ab...329 Ja! Takk for tips! Ser ut som en venninne utenbys fra lar seg lokke 😃 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke verre enn at en skallet mann ikledd Liverpool-trøye gauler You never walk alooooooone, noe som er sosialt akssptert, og vil føre til allsang. Bare dra, du, selv om 1990-årenes musikk var noe ræl i forhold til musikken 20 eller 30 år tidligere. Anonymkode: cecf5...538 Jeg pleier å dra på rockekonserter/festivaler ellers, men E-Type og Vengaboys er jo riktig festlig sånn av og til i lystig lag 😃 Led Zeppelin og Nazareth pleier liksom ikke dukke opp på sånne greier som dette 🤪 Når Aqua kommer på er jeg nok i do- og ølkø 😂 Anonymkode: f518a...400 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå