AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #1 Skrevet 10. august 2022 1. Penisstørrelse. Noen liker store, noen mellomstore og noen til og med små. Da er det umulig å finne ett svar på hva som er best, uansett om vi diskuterer til tidenes ende. 2. Hår på kjønnsorganer. Noen liker det, synes det er supersexy, andre synes det er ekkelt. Da er det også umulig å finne ett svar på hva som er best. Så hvorfor diskutere dette i det hele tatt? 🤔 Anonymkode: 40594...84b 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #2 Skrevet 10. august 2022 Hos oss er det et faktum at mindre enn min er uaktuelt. Hos oss er det uaktuelt med hår på kølla. Begge er hennes preferanser. . Anonymkode: c418d...7cb
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #3 Skrevet 10. august 2022 Ja, ok...hvis man ikke kommer seg forbi kravspesifikasjoner til partnerens kjønnsorgan og dettes behåring før ting går på tverke i et forhold, kan det hende man er litt dårlig rustet til (sam)livets øvrige utfordringer, ville nå jeg forsiktig antyde. Anonymkode: 430f1...c0b 6 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #4 Skrevet 10. august 2022 Nei, da må man vell diskutere at man diskuterer det da, på et diskusjons forum Anonymkode: b0c52...e0c
Bamseklemmer Skrevet 11. august 2022 #5 Skrevet 11. august 2022 Ser det er mange her som er meget opptatt av størrelser, men det kan jo være unge menn som er usikre. Så jeg mener de har all sin rett i å diskutere, men størrelsen og sexen blir jo ikke bedre av den grunn. De burde heller diskutert hvordan man bruker den, og for å gi kvinnen best mulig kvalitet. Alle menn burde jo ha fått med seg, at kvinner ikke bryr seg så mye om størrelser. Men kvinner er svært opptatt av kvalitet, som sexen egentlig handler om. Hvordan bli en bedre elsker, er det ikke noen som diskuterer noe om. Uansett størrelse.. man må nesten bruke den man har, og heller kompensere det med kvalitet. Kloke menn tenker ikke så mye på hvordan frisøren til kvinnen ser ut, da tenker de heller på at det er hennes valg og at det er behagelig for hennes del.. Det blir litt det samme som å diskutere frisøren på hodet hennes.. man kan ikke forlange, men det er lov å ha et ønske nedentil hvis det gir bedre kvilitet🤭 Å få i pose og sekk er kanskje litt vanskelig noen ganger, da blir det lettere hvis man tilpasser seg den andre best mulig.. det er jo en del av kvalitet gode elskere har😉 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #6 Skrevet 11. august 2022 For noe tull. Faktumet er et annet. De fleste ville valgt en penis litt over snittet, og ved tilfeldig sex en litt større enn det til og med. Og de aller fleste liker ikke hår på kjønnsorganene heller. Så er det noen som liker det motsatte, og du finner alltid noen som liker litt spesielle ting. Tenker at de som liker mikropikker og en svær bush ikke representerer nok folk til at man kan si annet enn at det blir en slags fetisj. Anonymkode: e345d...9df
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #7 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): For noe tull. Faktumet er et annet. De fleste ville valgt en penis litt over snittet, og ved tilfeldig sex en litt større enn det til og med. Og de aller fleste liker ikke hår på kjønnsorganene heller. Så er det noen som liker det motsatte, og du finner alltid noen som liker litt spesielle ting. Tenker at de som liker mikropikker og en svær bush ikke representerer nok folk til at man kan si annet enn at det blir en slags fetisj. Anonymkode: e345d...9df Tull? Med all respekt, du er sannelig langt ute å kjøre. For det første, en liten penis er ikke en mikropenis. Det er noe helt annet, og svært skjelden. Og når det gjelder behåring, du ville blitt svært overrasket over hvor mange som liker dette. Spesielt hvis du ser på folk eldre enn fjortiser. Fetisj er noe helt annet enn å like en naturlig kropp. Anonymkode: 40594...84b 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #8 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (På 10.8.2022 den 17.27): Hos oss er det et faktum at mindre enn min er uaktuelt. Hos oss er det uaktuelt med hår på kølla. Begge er hennes preferanser. . Anonymkode: c418d...7cb For meg er «stor» penis og glattbarbert helt uaktuelt da stor penis kun blir ubehagelig, og glattbarbert ser idiotisk ut. Dette illustrerer poenget til TS. Vi har alle forskjellige preferanser. Det finnes ikke noe riktig eller galt svar. Anonymkode: 9633f...96d 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #9 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (På 10.8.2022 den 17.38): Ja, ok...hvis man ikke kommer seg forbi kravspesifikasjoner til partnerens kjønnsorgan og dettes behåring før ting går på tverke i et forhold, kan det hende man er litt dårlig rustet til (sam)livets øvrige utfordringer, ville nå jeg forsiktig antyde. Anonymkode: 430f1...c0b Så mine spesifikasjoner om «ikke for stor penis» vil i følge dine forsiktige antydninger (sic) vise at jeg er dårlig rustet til å håndtere livets øvrige utfordringer? Notert 🤦🏼♀️ Smerter å ubehag under samleie betyr jo ingen ting i et forhold må man vite 🤷🏼♀️ Anonymkode: 9633f...96d 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #10 Skrevet 11. august 2022 Bamseklemmer skrev (10 timer siden): Ser det er mange her som er meget opptatt av størrelser, men det kan jo være unge menn (gutter) som er usikre. Sånn. Bare en liten korrigering. Har til gode å møte en moden, erfaren mann som har denne type komplekser og usikkerhet til egen grunn. Dette er et ungguttfenomen. Anonymkode: 9633f...96d 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #11 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): For noe tull. Faktumet er et annet. De fleste ville valgt en penis litt over snittet, og ved tilfeldig sex en litt større enn det til og med. Og de aller fleste liker ikke hår på kjønnsorganene heller. Så er det noen som liker det motsatte, og du finner alltid noen som liker litt spesielle ting. Tenker at de som liker mikropikker og en svær bush ikke representerer nok folk til at man kan si annet enn at det blir en slags fetisj. Anonymkode: e345d...9df Snodig at «mikropenis og over snittet» er det gjeldende i innlegget ditt. Noe som forøvrig er bare rør og tull. De fleste foretrekker ikke micro eller over snitt, men vanlige peniser innen normalområdet 🤷🏼♀️ Anonymkode: 9633f...96d 1
Bamseklemmer Skrevet 12. august 2022 #12 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Sånn. Bare en liten korrigering. Har til gode å møte en moden, erfaren mann som har denne type komplekser og usikkerhet til egen grunn. Dette er et ungguttfenomen. Anonymkode: 9633f...96d Bra korrigert! Du er vel like moden også da, som fanger opp ungguttfenomenet. Joda, man blir mere selvsikker jo eldre vi blir, så sånn sett blir jo sexen bare bedre og bedre med erfaring over tid.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #13 Skrevet 12. august 2022 17 hours ago, AnonymBruker said: Tull? Med all respekt, du er sannelig langt ute å kjøre. For det første, en liten penis er ikke en mikropenis. Det er noe helt annet, og svært skjelden. Og når det gjelder behåring, du ville blitt svært overrasket over hvor mange som liker dette. Spesielt hvis du ser på folk eldre enn fjortiser. Fetisj er noe helt annet enn å like en naturlig kropp. Anonymkode: 40594...84b Du krangler med statistikk. Så det er egentlig bare å droppe det. Hva er poenget ditt egentlig? Naturlig er et definisjonsspm. Er det naturlig om jeg lar nesehårene mine gro så det stikker ut? Nei. Så man trimmer de. For det ser ikke bra ut. Det samme gjelder her. Anonymkode: e345d...9df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå