AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #1 Skrevet 10. august 2022 Skjønner ikke helt hvordan det er mulig. Og hva de får ut av det ikke minst. Sist tilfelle var det snakk om voksne menn på cafe (utendørs) med hver sin barnevogn som kommenterte meg når jeg gikk forbi. Og nei, de drakk ikke alkohol, men det hadde jo uansett ikke rettferdiggjort oppførselen om de hadde gjort det heller. Har også ved andre tilfeller blitt sagt sårende ting til, av vilt fremmede. vil si jeg ser ut som en helt normal dame. Verken pen eller stygg! Anonymkode: beae0...994 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #2 Skrevet 10. august 2022 Hva sa de da? Anonymkode: cea8f...260 1
Gjest AprilRyan Skrevet 10. august 2022 #3 Skrevet 10. august 2022 Jeg har bare opplevd det når det har vært alkohol i bildet, men da skal jo folk lire av seg alt mulig rart. Har jo hørt det motsatte også når folk er påvirket av alkohol. Jeg antar at det er forskjellige grunner til det. Egen lave selvtillit og usikkerhet, manglende filter, manglende oppdragelse, manglende empati osv. Det er ikke noe gøy å høre slike ting, men tenk heller at det er de som er idioter og det er egentlig verre å være idiot enn det er å ikke være pen. Sier ikke at du ikke er pen, men du skjønner hva jeg mener.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #4 Skrevet 11. august 2022 Jeg har lest at det er en slags sjekkemetode å slenge dritt til kvinner, fordi kvinner liksom skal like badboys. Ja så dust er noen menn! Anonymkode: 7e795...3ec 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #5 Skrevet 11. august 2022 Ofte er det psykisk sykdom som ligger til grunn, det er dessverre mange som går under radaren der ute. Anonymkode: b9728...d86
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #6 Skrevet 11. august 2022 Ja, jeg har opplevd sånt mange ganger. Eksempel: En senvinterdag, jeg hadde vært på en fotoutstilling og gikk etterpå innom en kafé. På veien dit ble støvlettene mine litt sølete, så da jeg kom til kafeen ville jeg gå på toalettet først og tørke av støvlettene. Da kommer det høylytt fra en godt voksen mann på uteserveringen: "Fy faen, se på den dritten der, hahaha!" Jada, støvlettene var jo blitt litt skitne nederst, men man er passe idiot om man sitter og gauler etter folk på den måten der. Et annet eksempel: Jeg sitter på en fortauskafé da en gjeng med unge damer ankommer stedet. De skulle kanskje på konsert eller noe, for alle var svartkledd og rocka i stilen og så ganske flotte ut. En godt voksen mann(igjen) nistirret på dem med åpen munn, de enset ham ikke og bare seilte forbi. Da kommer det surt fra ham: "Høh. De var nå BRA BLEIKE DE DER!" Greide ikke dy meg: "Høyt henger de og sure er de, er det så?" Jeg tenker det er et slags krampaktig selvhevdelsesbehov som kommer til slike uttrykk, svært ofte for å vise seg for en kompis eller fler som publikum. Ingen kvinner jeg kjenner blir imponert av sånt. Anonymkode: 0e27b...a6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå