Gjest gjesta Skrevet 22. november 2005 #1 Skrevet 22. november 2005 (endret) http://www.snartgravid.com/plassen/attachm...tachmentid=1459 dag -1 er el-dagen Endret 22. november 2005 av Epica
Malama Skrevet 22. november 2005 #2 Skrevet 22. november 2005 (endret) "forfølgeren" din måtte visst bare trykke på den også... men siden jeg slett ikke er registrert på den siden (jeg er nok neppe "snart gravid", så det har jeg ikke sett noen grunn til) så fikk jeg ikke se det, for jeg måtte logge inn... Kan du fortelle kjapt hva som er der? (og om det er rett, eller om det tar denne idiotiske forutsetningen at vi alle har el 14 dager etter mensen? Det var egentlig det jeg bare skulle sjekke, for det er så mange "kalkulatorer" og diverse annet som skal fortelle oss når vi blir gravide som tar denne forutsetningen. Og det er jo FEIL!) Nå må jeg slutte å "forfølge" deg.... Ser du har endret litt nå, og forteller noe om hva som står der... og da skjønner jeg at denne sikket ikke ta rden forutsetningen jeg snakket om, så da er dette antskelig noe litt bedre Endret 22. november 2005 av Malama
Gjest gjesta Skrevet 22. november 2005 #3 Skrevet 22. november 2005 Malama http://www.snartgravid.com/plassen/showthread.php?t=61851 Her fant jeg tråden, det var en der som viste den her. ps. du forfølger meg ikke, er bare supersnillt at du gidder å svare på alt jeg spør om..
Gjest gjesta Skrevet 22. november 2005 #4 Skrevet 22. november 2005 åja, man må være registrert..... 2 sekunder...
Gjest gjesta Skrevet 22. november 2005 #5 Skrevet 22. november 2005 (endret) befruktningssjangser.. Jeg har vel 17-20 % sjangse,, Ikke så mye nei.. Men er 14 % bare på el dagen... Hmmm? Endret 22. november 2005 av Epica
Gjest gjesta Skrevet 22. november 2005 #6 Skrevet 22. november 2005 Foreldre & barn for noen måneder siden at doktor Gro Nylander mener det nå er medisinsk dokumentert at den dagen en er aller mest fruktbar er TO DAGER FØR EGGLØSNING. Tre dager før og en dag før er også gode dager, men selve EL-dagen er det visstnok nesten for sent....
Malama Skrevet 22. november 2005 #7 Skrevet 22. november 2005 Ahh, den der har jeg sett før ja. Jepp, det er to dager før som er best. Jeg er ikke 100% sikker på hvorfor. Det er jo uansett, med optimal timing, rundt 25% sjangs for å bli gravid i en syklus (og dessverre ikke slik at man kan lege sammen og si at da blir alle gravif i løpet av 4 måender...) så dine 17-20 er da ikke så ille? Jeg håper det ornder seg for deg. Selv ville jeg vært glad for bare EL i denne omgang...
Gjest gjesta Skrevet 22. november 2005 #8 Skrevet 22. november 2005 Ja, er glad for bare EL... Men skummelt at det er så vanskelig å bli gravid når vi skal prøve aktivt...
Holly Hobbie Skrevet 22. november 2005 #9 Skrevet 22. november 2005 Ja, er glad for bare EL... Men skummelt at det er så vanskelig å bli gravid når vi skal prøve aktivt... ← Jeg og mannen er ikke engang aktive proevere men jeg synes det er skummelt allerede, jeg!
Gjest gjesta Skrevet 22. november 2005 #10 Skrevet 22. november 2005 Jeg og mannen er ikke engang aktive proevere men jeg synes det er skummelt allerede, jeg! ← Neida! Skrev med søstra mi på mail. alle hennes venninner ble gravide innen 6 mnd, mange på 3 mnd. 2 andre tok det lang tid for, men de brukte ikke el tester og så var det en medisinsk grunn at hun ene slet..
Holly Hobbie Skrevet 22. november 2005 #11 Skrevet 22. november 2005 til deg ogsaa. Jeg har muligens polycystiske ovarier, saa det kan jo bli litt vanskelig...derav en smule panikk. Men det ordner seg nok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå