Gå til innhold

Noen som har vært bort i lignende forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har vært i et forhold med noen som oppførte seg følgene:

Super lovebombing i starten, eller når han følte seg bra, altså det stikk motsatte av det du leser under her. 

Ellers: 

Tok ikke initiativ til kos. Kom sjeldent inntil meg eller tok på meg forutenom å legge hånda si så vidt borti. Koste ikke eller klemte meg til deg. Alltid jeg som kom inntil han. Hvis det var klining så lå han alltid på rygg så jeg måtte vri og vende meg, snudde seg rundt til meg noen ganger, men tok alltid langt tid, så endte med å få vondt i nakken, hehe! Sex var det jeg som viste jeg ville ha. Han fikk masse BJ's mens å rusle ned på meg var fåtallet av ganger.  Sa sjeldent (nesten aldri) at jeg var fin, søt eller ga noe som helst slags komplimenter. Ikke engang da jeg pyntet meg. Kunne være et enkelt plyster, men brukte sjeldent ord. Jeg kunne si meget ofte hvor fin han var, men han avfeide det, sa takk og en gang i blant sa "du også". Ga meg sjeldent mer en kjappe små nuss. Sa sjeldent at han elsket meg først (svarte når jeg sa det). Delte sjeldent om nesten aldri hvor glad han var for at jeg var hans eller ga uttrykk for noe i den retningen.  Om jeg skrev en søt melding til han, fikk jeg sjeldent tilbake noe som var av samme slaget. Han var overbeskyttende over mobilen sin, var med han overalt. Så at når jeg var borte eller ikke i samme rom, var han gjerne aktiv på SoMe, mens hvis vi var sammen så kunne han være frakoblet i timesvis. Snakket lite om seg selv og var vanskelig å bli kjent med. Ville aldri finne på noe sammen med venner hvis jeg var med, jeg ble aldri introdusert for venner. Aldri på en fest eller grilling eller noe med en eneste av hans venner. Han møtte kun noen få av mine da de kom hjem til oss. Da ønsket han helst å trekke seg unna. Han brukte mye tid på PC og kunne gjerne spille der hver kveld. Kanskje noen dager i måneden uten den kveldspillingen. Ville helst bare være hjemme om vi skulle tilbringe tid sammen. Jeg ordnet alt det pratiske utenfor huset, med mindre han måtte. I krangler ble det ofte silent treatment, reise bort i timesvis, nekte å snakke eller lytte, stygg i munn, umoden og ikke minst dumpe meg. 

Alt dette ble tatt opp med han, men han gikk bare i forsvar. Sa han ikke skjønte hva som var galt med det han gjorde, at han ikke var bra nok og at jeg forventet for mye av han. Endte alltid med krangler. Noen få ganger forstod han å lovet å bli flinkere, noe som ikke skjedde mer en maks noen dager. Derfor vi ikke er sammen i dag. 

Veldig egosentrisk, tok sjeldent hensyn til at han hadde ei å dele livet sitt med og så det faktisk ikke heller hvordan han oppførte seg. Jeg ble psykisk syk, fikk en slags hekt etter han og det var en veldig vanskelig tid.

Må spørre, hva i alle dager kan få noen til å oppføre seg slikt?

Andre som har vært bort i lignende? Er det en typ diagnose rundt dette? 

Anonymkode: ea1e1...686

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må legge til kontrollerende adferd i start, for så å virke å ikke bry seg, men så raskt han ble usikker, så var han kjempesjalu og kunne beskylde meg for alt mulig rart, gjerne utroskap. Hjalp ikke hva jeg sa. Kunne være sint på meg i dagesvis og ukesvis. 

ts

Skrevet

Høres ut som en narsisist. Du skal være sjeleglad du har komt deg bort! Aldri mer kontakt! Unngå han for alt i verden. 

Anonymkode: 4805f...134

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Høres ut som en narsisist. Du skal være sjeleglad du har komt deg bort! Aldri mer kontakt! Unngå han for alt i verden. 

Anonymkode: 4805f...134

Hva kjennetegner en narsisist? Må jo være noe slikt? 

ts

Skrevet

Høres ut som mannen min bare med noen få tweaks. Han er snart singel om noen ønsker en slik (bare verre og med inngrodd) 😃

Anonymkode: 8d5f9...29f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Høres ut som mannen min bare med noen få tweaks. Han er snart singel om noen ønsker en slik (bare verre og med inngrodd) 😃

Uff, ikke lett! Forstår ikke at noen kan være slik og at jeg ble og var så stormende forelsket!

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hva kjennetegner en narsisist? Må jo være noe slikt? 

ts

Det vet du veldig godt, for du prøver bare å få bekreftelse på at han er det. 

- så i stedet for å bruke tid på å få sympati på denne personen, bruk heller tiden din fornuftig til å finne deg en mann som ikke har de samme personlige egenskapene som personen over. 

Anonymkode: 77e7c...a2d

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Uff, ikke lett! Forstår ikke at noen kan være slik og at jeg ble og var så stormende forelsket!

ts

Min var ikke sånn i begynnelsen, men kom sterkere og sterkere etterhvert. Vært gift i 10 år nå og har fått helt nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...