^me^ Skrevet 22. november 2005 #1 Skrevet 22. november 2005 jeg har en lillebror som har gått på skyting i noen år og trives med det. mamma og pappa vil gi han en skytterjakke til jul. og jeg har fått i oppgave og finne en billig en på internett, siden de ikke har den muligheten. noen som vet hvor på nett jeg kan få tak i skytterjakker til gutter i 14-15 års alderen?
Gjest z Skrevet 25. november 2005 #2 Skrevet 25. november 2005 Dette er sikkert et uhorvelig dumt spørsmål, men hva er en skytterjakke?
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #3 Skrevet 26. november 2005 Dette er sikkert et uhorvelig dumt spørsmål, men hva er en skytterjakke? ← En jakke man har på seg når man skyter, som er "foret og stoppet" og Gudene vet hva, for at man skal treffe best mulig. Trådstarter; bør den ikke prøves? :klø: Sjekk sportsbutikkene på nett, og forretninger i samme sjanger. Type "våpenbutikk" har gjerne jakker
Gjest z Skrevet 26. november 2005 #4 Skrevet 26. november 2005 En jakke man har på seg når man skyter, som er "foret og stoppet" og Gudene vet hva, for at man skal treffe best mulig. ← Ok! Visste ikke det fantes egne jakker til det. Jeg vet ikke, men du kan jo prøve xxl?
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #5 Skrevet 26. november 2005 Ok! Visste ikke det fantes egne jakker til det. ← Ser ut som noe som kunne høre hjemme i Stars Wars e.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå