^me^ Skrevet 22. november 2005 #1 Del Skrevet 22. november 2005 jeg har en lillebror som har gått på skyting i noen år og trives med det. mamma og pappa vil gi han en skytterjakke til jul. og jeg har fått i oppgave og finne en billig en på internett, siden de ikke har den muligheten. noen som vet hvor på nett jeg kan få tak i skytterjakker til gutter i 14-15 års alderen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest z Skrevet 25. november 2005 #2 Del Skrevet 25. november 2005 Dette er sikkert et uhorvelig dumt spørsmål, men hva er en skytterjakke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #3 Del Skrevet 26. november 2005 Dette er sikkert et uhorvelig dumt spørsmål, men hva er en skytterjakke? ← En jakke man har på seg når man skyter, som er "foret og stoppet" og Gudene vet hva, for at man skal treffe best mulig. Trådstarter; bør den ikke prøves? :klø: Sjekk sportsbutikkene på nett, og forretninger i samme sjanger. Type "våpenbutikk" har gjerne jakker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest z Skrevet 26. november 2005 #4 Del Skrevet 26. november 2005 En jakke man har på seg når man skyter, som er "foret og stoppet" og Gudene vet hva, for at man skal treffe best mulig. ← Ok! Visste ikke det fantes egne jakker til det. Jeg vet ikke, men du kan jo prøve xxl? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #5 Del Skrevet 26. november 2005 Ok! Visste ikke det fantes egne jakker til det. ← Ser ut som noe som kunne høre hjemme i Stars Wars e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå