Khloe P.T Skrevet 10. august 2022 #1 Del Skrevet 10. august 2022 Jeg er gått helt tom. Synes jeg har begynt på - og forkastet hundre bøker i det siste. Bruker Nextory og Storytel og det er jo bøker i fleng, men ingen jeg "faller" for. Eller kanskje er jeg i en vanskelig fase med problemer med å konsentrere meg? Jeg liker nordiske romaner. Samtidsromaner. Er ganske lei krim, men leste nettopp "Polarsirkelen" av Liza Marklund, og den er fin. Kosekrim. Nina Lykke er super! Er det noen som har tips til en god bok? Helst tilgjengelig som lydbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IntrovertDeluxe Skrevet 10. august 2022 #2 Del Skrevet 10. august 2022 Hadde samme problem som deg til jeg oppdaget serien Jentene og mørket av Camilla Grebe finns på storytel! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khloe P.T Skrevet 10. august 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 10. august 2022 IntrovertDeluxe skrev (1 time siden): Hadde samme problem som deg til jeg oppdaget serien Jentene og mørket av Camilla Grebe finns på storytel! Takk! Skal prøve meg på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 10. august 2022 #4 Del Skrevet 10. august 2022 Tusenårsriket av Tonny Gulløv? Vikingsaga på fire bøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ramona1970 Skrevet 10. august 2022 #5 Del Skrevet 10. august 2022 Millennium-trilogien til Stieg Larsson, det er ikke en typisk krimbok vil jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #6 Del Skrevet 10. august 2022 Du må leser papirbøker eller til nød Kindle. Jeg er glad i Vigdis Hjort sitt forfatterskap. Anonymkode: 467a3...fca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ramona1970 Skrevet 10. august 2022 #7 Del Skrevet 10. august 2022 (endret) Det er en serie bøker av Kari Bøge som jeg tilfeldigvis oppdaget på bokbåten da jeg bodde i en avsides krok av landet. De handler om to venninner og dynamikken og dramaet som spiller seg ut dem imellom. De heter: Viviann hvit, Lyset er så hvitt om sommeren, Viviann og Lin, Søster Viviann, Lins bok og Viviann fri. Ser ikke ut som de finnes som lydbøker. Endret 10. august 2022 av Ramona1970 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khloe P.T Skrevet 11. august 2022 Forfatter #8 Del Skrevet 11. august 2022 Tusen takk for gode tips fra dere alle! Jeg skal sjekke ut alt dere har tipset om. Det er ekstra motiverende å lese bøker andre har sagt de liker godt. Det er jo ikke sikkert jeg liker alle bøkene, men det er interessant å se hva andre liker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. august 2022 #9 Del Skrevet 11. august 2022 (endret) Helga Flatland? Jeg har likt alt jeg har lest av henne, men Bli hvis du kan-trilogien er et veldig fint sted å begynne Endret 11. august 2022 av Rumle 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 12. august 2022 #10 Del Skrevet 12. august 2022 Jeg ville også inn her og foreslå Helga Flatland. En moderne familie var den første jeg leste av henne, og den anbefales. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå