Gå til innhold

Føler meg utilpass. Noen som har opplevd det samme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sluttet i jobben min rett før sommeren pga. dårlig ledelse, men sett bort fra det, så elsket jeg jobben! Har hatt en veldig lang sommerferie for å tenke på hva jeg ønsker videre.

Jeg har nå satt i gang prosessen med å finne en ny jobb, og har fått flere intervjuer, og har vært på prøvejobbing, men føler meg utilpass og føler det er så mye å til seg når det kommer til all informasjonen man får på en gang.

Føler at jeg ikke klarer å prestere like bra som andre som jobber der (noe som jeg vet er naturlig) da jeg er helt ny. Men føler at det er vanskelig å knytte seg til helt nye mennesker, og føler plutselig et savn til min gamle stilling der jeg kunne jobben min, hadde gode kollegaer som jeg kunne snakke med og jeg fant en glede fordi jeg gjorde jobben godt. Våkner opp hver dag og føler meg litt lost, og føler jeg må tvinge meg igjennom jobbhverdagen nå, fordi jeg ikke har klart å finne min plass. 

Vet ikke hvor jeg vil med dette, men ville bare lette på hjertet. 

Anonymkode: 4e16e...b43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er helt normale følelser, frem til du finner din plass på den nye arbeidsplassen din :) lykke til 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...