AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #1 Skrevet 10. august 2022 På bussen i Oslo så nekter noen sjafører deg å gå av foran selv om det ikke står noen der som skal inn. Hele flokken står samlet utenfor bak, og alle som skal ut står som sild i tønne til å gå ut. Noen sjafører slipper folk ut der, og det er ikke alltid det står «ingen utgang foran». Men hvorfor?! Er det ekstra vanskelig å åpne den fremste døren? Hva er vitsen med å mose alle bakover? Anonymkode: f00f9...ce7
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #2 Skrevet 10. august 2022 Påstigning foran. Gå av bak. Det er ikke så veldig vanskelig å forstå logikken bak dette. De som skal betale kontant må faktisk få kontakt med sjåføren før bussen kjører. Anonymkode: b6af7...bf0 3
applestories Skrevet 10. august 2022 #3 Skrevet 10. august 2022 Jeg tar mye buss på nordvestlandet, både kortere strekninger og lange, og opplever at det er veldig forskjellig fra sjåfør til sjåfør. De siste dagene har jeg møtt på sjåfører som ikke slipper ut folk bak på rutebilstasjonen, av alle ting. Vi står i kø både inne og ute. Dørene fungerer, for ute på de små holdeplassene får vi gå av bak. Noen er kanskje tilbake til at det viktigste er å hindre sniking, så får kundeservice og rutetabell være underordnet.. Motsatt problem av deg altså.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #4 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Påstigning foran. Gå av bak. Det er ikke så veldig vanskelig å forstå logikken bak dette. De som skal betale kontant må faktisk få kontakt med sjåføren før bussen kjører. Anonymkode: b6af7...bf0 Jeg tror ikke bussene i Oslo tar kontant betaling lenger? Trir dette er et utdatert prinsipp og er enig med ts - ingen forskjell om folk klemmer seg ut den forreste eller bakerste døra, spesielt på stappfulle busser. Anonymkode: 5d8ab...f6c
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #5 Skrevet 10. august 2022 For at folk skal venne til seg å gå av bak. Ikke alltid du får like god oversikt som sjåføren og ser om det står folk eller ei som skal på. Anonymkode: 7eba0...6a2 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #6 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tror ikke bussene i Oslo tar kontant betaling lenger? Anonymkode: 5d8ab...f6c De gjør det. Anonymkode: b6af7...bf0
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #7 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): De gjør det. Anonymkode: b6af7...bf0 Hm, tviler jeg på Anonymkode: c11ed...108
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #8 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Påstigning foran. Gå av bak. Det er ikke så veldig vanskelig å forstå logikken bak dette. De som skal betale kontant må faktisk få kontakt med sjåføren før bussen kjører. Anonymkode: b6af7...bf0 Tar meg 1 sek å gå av! Dessuten er det ekstremt få som står og betaler kontant på bybussene nå. Anonymkode: f00f9...ce7
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #9 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): For at folk skal venne til seg å gå av bak. Ikke alltid du får like god oversikt som sjåføren og ser om det står folk eller ei som skal på. Anonymkode: 7eba0...6a2 Jo jeg ser jo det for sitter jeg fremst ser jeg jo hvor mange som skal inn døren foran. Det er snakk om nesten tomme plasser, kan jeg ikke bare få løpe av foran i stedet for at alle skal klemme seg bakover? Anonymkode: f00f9...ce7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå