AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #1 Del Skrevet 10. august 2022 Hei. Jeg har ikke hatt mensen på 6 mnd og bruker ikke prevensjonsmidler og går heller ikke på noen medisiner. Jeg trener ikke og er ikke undervektig. Jeg tok første dose med pfizer i februar og hadde mensen som vanlig den samme måneden men etter det har den vært borte. Hva kan være grunnen? Har noen opplevd det før? Kan det være vaksinen eller andre grunner? Jeg vil bli gravid men det er vel kanskje ikke mulig å bli det når jeg verken har eggløsning eller mensen. Jeg kan av og til kjenne murring i magen sånn som jeg pleier å ha når jeg har mensen eller ubehag på ene siden som jeg pleier ved eggløsning men uten at det skjer noe mer. Anonymkode: 0a949...64d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHS Skrevet 10. august 2022 #2 Del Skrevet 10. august 2022 Regner med at du har tatt gtest og vært hos legen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymejente Skrevet 10. august 2022 #3 Del Skrevet 10. august 2022 Har ikke vært hos legen enda nei. Har tatt graviditetstest og den er negativ. Har også sjekket stoffskifte og den prøven er ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymejente Skrevet 10. august 2022 #4 Del Skrevet 10. august 2022 HeleneHS skrev (2 timer siden): Regner med at du har tatt gtest og vært hos legen? Har ikke vært hos legen enda nei. Har tatt graviditetstest og den er negativ. Har også sjekket stoffskifte og den prøven er ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #5 Del Skrevet 10. august 2022 Sånn hadde jeg det også, og det var grunnen til at jeg dro til gynekolog og fikk påvist PCOS. Nå skal det sies at jeg aldri hadde regelmessig mens før dette (eller, jeg vet ikke helt, gikk på p-piller i 10 år før jeg sluttet). Hos meg kunne kroppen prøve å slippe egget med jevne mellomrom uten å få det til, det kan jo være murringene du kjenner. Det blir uansett spekulasjoner fra min side, så tror jeg ville tatt en tur til gynekolog! Spesielt om du vil prøve å bli gravid 🙌 Anonymkode: 5edfb...d9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymejente Skrevet 10. august 2022 #6 Del Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sånn hadde jeg det også, og det var grunnen til at jeg dro til gynekolog og fikk påvist PCOS. Nå skal det sies at jeg aldri hadde regelmessig mens før dette (eller, jeg vet ikke helt, gikk på p-piller i 10 år før jeg sluttet). Hos meg kunne kroppen prøve å slippe egget med jevne mellomrom uten å få det til, det kan jo være murringene du kjenner. Det blir uansett spekulasjoner fra min side, så tror jeg ville tatt en tur til gynekolog! Spesielt om du vil prøve å bli gravid 🙌 Anonymkode: 5edfb...d9c Ja den har aldri vært regelmessig. Jeg har fått en mistanke om PCOS. Jeg skal få bestilt en time til legen ☺️Takk ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chlypa Skrevet 10. august 2022 #7 Del Skrevet 10. august 2022 Det der er nok vaksina. Men be om utvidet sjekk, gestagen, østrogen, testosteron, PCOS, insulin, innvending ultralyd med sjekk av eggstokker etc. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymejente Skrevet 6. september 2022 #8 Del Skrevet 6. september 2022 Viser seg at det er pcos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pellepingpong Skrevet 6. september 2022 #9 Del Skrevet 6. september 2022 Anonymejente skrev (4 minutter siden): Viser seg at det er pcos Velkommen i klubben ❤️ Jeg fikk Metformin, har ikke fått tilbake mens av det. Går på lavkarbo-diett, ingen mens av det heller. Men cystene er borte i alle fall 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymejente Skrevet 6. september 2022 #10 Del Skrevet 6. september 2022 Pellepingpong skrev (49 minutter siden): Velkommen i klubben ❤️ Jeg fikk Metformin, har ikke fått tilbake mens av det. Går på lavkarbo-diett, ingen mens av det heller. Men cystene er borte i alle fall 😊 Takk❤️Jeg fikk beskjed at jeg ikke har noen cyster akkurat nå men har alle de andre symptomene da. Jeg håper mensen og eggløsningen kommer i gang snart for jeg vil gjerne bli gravid. Jeg skal ta nye blodprøver om en uke og så får jeg en henvisning til sykehuset. Får håpe de kan hjelpe meg🤞🏼. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 6. september 2022 #11 Del Skrevet 6. september 2022 Anbefaler å kjøpe vitex agnus castus i dråpeform og ta 40 dråper hver morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå