Gå til innhold

Nettbutikk kansellerte min bestilling etter 2 timer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en vare jeg har ventet på i lang tid, som endelig kom inn i min størrelse, og som jeg var helt i ekstase over å ha fått tak i! Jeg hadde fått mail kl 07:17 om at varen var back in stock, og min bestillingsbekreftelse kom inn kl. 07:25, så jeg var rask på avtrekkeren. 

Etter to timer, får jeg en e-post med følgende melding: 

"You have recently placed an order with us. Unfortunately something went wrong with your order and we are unable to supply the following item(s) you ordered.

According to our details you have paid online. We have immediately processed your refund to the original payment method used and will be processed within 1-2 working days. No further action is required from your side. If you have paid with Shopping credit, this will be fully or partially returned to your member account. This can take up to 48hrs"

Jeg er så lei meg 😭 Jeg regner jo med at de har lov til å gjøre dette, men jeg håper så inderlig at det er noen lov mot det, som gjør at de kan være nødt til å skaffe den til meg likevel... Jeg har sendt en mail og spurt om det er mulig å vite forklaringen på kanselleringen. Det er en norsk nettbutikk, men kjeden er fra et annet europeisk land, så derfor skrives det på engelsk regner jeg med..  

Anonymkode: 0715d...d86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke noe lov mot det. 

Anonymkode: c837d...b35

• Liker 2
Skrevet

Det er sånt som skjer, og det er selvfølgelig helt lov.

Anonymkode: 87d45...1d6

• Liker 1
Skrevet

Ja, tenkte meg det.. Var bare så utrolig kjedelig! :(

Anonymkode: 0715d...d86

Skrevet

Du får bare fortsette å følge med.

Antageligvis var det en retur som ble lagt ut for salg, og så var det fler enn du som ville ha den. Det er ikke så sjelden skjer, at mer enn en person rekker å kjøpe før varebeholdningen blir oppdatert.

Anonymkode: 87d45...1d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...