AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #1 Skrevet 10. august 2022 Tips til hvilken bil som kan passe vårt behov?:) Kan lite om bil. Bilen jeg har er snart moden for utskifting, pitteliten BMW, kjekk å ha på trange parkeringsplasser, men ikke like kjekk for min mann på over 190cm😅 Dog imponert over hva jeg har klart å stappe i den bilen(kjøper mye brukt). Vil nesten definitivt ha en el-bil, mellomstor. Vi planlegger kun ett barn så burde ikke ha behov for alverden med plass. Vi vil gjerne ha nok til at vi kan ha med litt turutstyr (ski, kajakk, sykler, backpacking, telt). Vi drar på litt lange og korte roadtrips. Eneste jeg vet jeg ikke vil ha er en Nissan leaf, den har jeg kjørt og må jo ha en hel fotballbane for å snu bilen🙄 Vinterstid mistolket den underlaget og peip for den trodde jeg kjørte av veien, piper om døra er åpen, piper når jeg fremdeles er en meter unna objekter osv. Jeg har litt lyst på en El mustang, men det er kun fordi den ser kul ut 😅 mannen har nevnt han vil sitte litt høyt, men jeg har ikke like mye preferanse der. Ang pris vet jeg ikke hva jeg kan forvente for ulike prisklasser? Vil ikke ha en med mye feil, som er dyr å reparere osv. Dritt lei av å google problemer med bilen og bannes mens jeg forsøker å fikse det selv(med varierende suksess). Hjelp:) Anonymkode: c5b3e...607
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå