Gå til innhold

Primer mot store porer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva slags primer anbefaler dere til ei med store porer som kommer godt fram under foundation? 😅

Anonymkode: b2df2...5be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Nå har jeg ikke noe godt svar på akkurat det du spurte om. Men jeg kan komme med et tips for å rett og slett få mindre porer 🙂. Jeg hadde samme problem. Begynte å bruke serum med Niacinamide hver dag, og fikk mye glattere hud og mindre porer. Bruker denne: https://lyko.com/no/emma-s/emma-s.-treatment-niacinamide-formula-30-ml?gclid=Cj0KCQjwrs2XBhDjARIsAHVymmQZIaCUpaz3AVqaoGlWXeAfAkWch4t8GG1ppOsRjztFqPnp3Mma9TsaAoWhEALw_wcB

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (Akkurat nå):

Hei! Nå har jeg ikke noe godt svar på akkurat det du spurte om. Men jeg kan komme med et tips for å rett og slett få mindre porer 🙂. Jeg hadde samme problem. Begynte å bruke serum med Niacinamide hver dag, og fikk mye glattere hud og mindre porer. Bruker denne: https://lyko.com/no/emma-s/emma-s.-treatment-niacinamide-formula-30-ml?gclid=Cj0KCQjwrs2XBhDjARIsAHVymmQZIaCUpaz3AVqaoGlWXeAfAkWch4t8GG1ppOsRjztFqPnp3Mma9TsaAoWhEALw_wcB

Takk for svar og tips men jeg har rosacea og huden min liker ikke niacinamide så godt 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk for svar og tips men jeg har rosacea og huden min liker ikke niacinamide så godt 😕

Å nei, det tenkte ikke jeg på. Jeg har jo egentlig ikke peiling, bare registrerte at min hud responderte positivt på niacinamide. Håper du finner en god primer 🤗🌻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Smashbox sin. Har også rosacea og synes denne fungerer greit uten å gjøre huden rødere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandie skrev (2 timer siden):

Jeg bruker Smashbox sin. Har også rosacea og synes denne fungerer greit uten å gjøre huden rødere.

Hvem av dem? Så det var litt å velge i 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CrazyCatLady2500 skrev (2 timer siden):

Å nei, det tenkte ikke jeg på. Jeg har jo egentlig ikke peiling, bare registrerte at min hud responderte positivt på niacinamide. Håper du finner en god primer 🤗🌻

Takk! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Takk! Bruker du den på fuktig hud sånn som det står? 

Tar den på rett etter dagkrem og venter deretter litt før jeg går videre med foundation. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...