AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #1 Del Skrevet 10. august 2022 Hva slags primer anbefaler dere til ei med store porer som kommer godt fram under foundation? 😅 Anonymkode: b2df2...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 10. august 2022 #2 Del Skrevet 10. august 2022 Hei! Nå har jeg ikke noe godt svar på akkurat det du spurte om. Men jeg kan komme med et tips for å rett og slett få mindre porer 🙂. Jeg hadde samme problem. Begynte å bruke serum med Niacinamide hver dag, og fikk mye glattere hud og mindre porer. Bruker denne: https://lyko.com/no/emma-s/emma-s.-treatment-niacinamide-formula-30-ml?gclid=Cj0KCQjwrs2XBhDjARIsAHVymmQZIaCUpaz3AVqaoGlWXeAfAkWch4t8GG1ppOsRjztFqPnp3Mma9TsaAoWhEALw_wcB 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #3 Del Skrevet 10. august 2022 CrazyCatLady2500 skrev (Akkurat nå): Hei! Nå har jeg ikke noe godt svar på akkurat det du spurte om. Men jeg kan komme med et tips for å rett og slett få mindre porer 🙂. Jeg hadde samme problem. Begynte å bruke serum med Niacinamide hver dag, og fikk mye glattere hud og mindre porer. Bruker denne: https://lyko.com/no/emma-s/emma-s.-treatment-niacinamide-formula-30-ml?gclid=Cj0KCQjwrs2XBhDjARIsAHVymmQZIaCUpaz3AVqaoGlWXeAfAkWch4t8GG1ppOsRjztFqPnp3Mma9TsaAoWhEALw_wcB Takk for svar og tips men jeg har rosacea og huden min liker ikke niacinamide så godt 😕 Anonymkode: b2df2...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 10. august 2022 #4 Del Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk for svar og tips men jeg har rosacea og huden min liker ikke niacinamide så godt 😕 Anonymkode: b2df2...5be Å nei, det tenkte ikke jeg på. Jeg har jo egentlig ikke peiling, bare registrerte at min hud responderte positivt på niacinamide. Håper du finner en god primer 🤗🌻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 10. august 2022 #5 Del Skrevet 10. august 2022 Jeg bruker Smashbox sin. Har også rosacea og synes denne fungerer greit uten å gjøre huden rødere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #6 Del Skrevet 10. august 2022 Sandie skrev (2 timer siden): Jeg bruker Smashbox sin. Har også rosacea og synes denne fungerer greit uten å gjøre huden rødere. Hvem av dem? Så det var litt å velge i 🙈 Anonymkode: b2df2...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #7 Del Skrevet 10. august 2022 CrazyCatLady2500 skrev (2 timer siden): Å nei, det tenkte ikke jeg på. Jeg har jo egentlig ikke peiling, bare registrerte at min hud responderte positivt på niacinamide. Håper du finner en god primer 🤗🌻 Takk! 😊 Anonymkode: b2df2...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentegutt Skrevet 10. august 2022 #8 Del Skrevet 10. august 2022 smashbox sin er god bruker den selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 10. august 2022 #9 Del Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvem av dem? Så det var litt å velge i 🙈 Anonymkode: b2df2...5be Er denne jeg har: https://www.kicks.no/smashbox/makeup/base/primer/photo-finish-foundation-smooth-blur-primer-30-ml 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #10 Del Skrevet 10. august 2022 Sandie skrev (35 minutter siden): Er denne jeg har: https://www.kicks.no/smashbox/makeup/base/primer/photo-finish-foundation-smooth-blur-primer-30-ml Takk! Bruker du den på fuktig hud sånn som det står? Anonymkode: b2df2...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 10. august 2022 #11 Del Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk! Bruker du den på fuktig hud sånn som det står? Anonymkode: b2df2...5be Tar den på rett etter dagkrem og venter deretter litt før jeg går videre med foundation. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #12 Del Skrevet 11. august 2022 «Pores no more» av Benefit 😍 Anonymkode: bc77a...fac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå