Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg tar av meg mine høyhælte sko så stinker det tåfis, ofte så fyller rommet seg med en stram eim av fot.Visst jeg bruker nylonstrømper så stinker disse død og pine, de blir helt stive under fotsålen og tåpartiet.Jeg bytter sko hver dag og nye dyre strømper fra falke de dagen jeg bruker det.Noen som kjenner seg igjen i dette, er det slik for alle, tørr ikke spør mine kollegaer om dette tema.Kjenner du noe lukt når du kipper av dine høye hæler ?

Anonymkode: 4794a...e28

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Når jeg tar av meg mine høyhælte sko så stinker det tåfis, ofte så fyller rommet seg med en stram eim av fot.Visst jeg bruker nylonstrømper så stinker disse død og pine, de blir helt stive under fotsålen og tåpartiet.Jeg bytter sko hver dag og nye dyre strømper fra falke de dagen jeg bruker det.Noen som kjenner seg igjen i dette, er det slik for alle, tørr ikke spør mine kollegaer om dette tema.Kjenner du noe lukt når du kipper av dine høye hæler ?

Du bør forsøke Scholl fot deo eller sko deo. Noen svetter mere enn andre. 

Anonymkode: 37cce...6b0

• Liker 1
Skrevet

Fotpudder da? Finnes spray for føttene også. 

Anonymkode: 5c660...144

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Behold skoene på da? Jeg tar aldri av meg sko når jeg er på jobb

Anonymkode: 77389...e74

• Liker 1
Skrevet

Aldri vært et problem.

Er du blant de som tenker at rennende vann og såperester er god nok vask av beina i dusjen? Eller som mener at klutvask annenhver dag er greit? 

Anonymkode: e9b76...1eb

• Liker 1
Skrevet

Sånn går det med horestylter på beina. De skal bare se bra ut, selv om de egentlig ikke gjør det, er elendige å gå med, ekle, og puster ikke. Kjøp heller noe behagelig 🙃

Anonymkode: c863e...7bb

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Sånn går det med horestylter på beina. De skal bare se bra ut, selv om de egentlig ikke gjør det, er elendige å gå med, ekle, og puster ikke. Kjøp heller noe behagelig 🙃

Det er ikke hælene som avgjør om et par sko puster eller ikke 🤦‍♀️

Horestylter? Er du 12 år?

Anonymkode: ad9cd...c6c

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Haha. Horesstylter. Den var ny og bra :) Nå greier jeg nok ikke kalle det noe annet :)

• Liker 1
Skrevet

Kast skoene! Og kjøp sko i skinn neste gang, ikke syntet.

Hadde noen sandaler som stinket en gang. Fine sandaler, men de er kastet for lengst. Regner med de var syntetiske.

og bytt på hvilke sko du går i så de får tørket skikkelig. Og seff vask føttene med såpe og tørk godt. Gjerne ett par ganger for dagen.

Anonymkode: b5e22...f04

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kast skoene! Og kjøp sko i skinn neste gang, ikke syntet.

Hadde noen sandaler som stinket en gang. Fine sandaler, men de er kastet for lengst. Regner med de var syntetiske.

og bytt på hvilke sko du går i så de får tørket skikkelig. Og seff vask føttene med såpe og tørk godt. Gjerne ett par ganger for dagen.

Anonymkode: b5e22...f04

Bruker kun dyre skinnsko og dyre strømper, skoene får alltid tørke da det går mange dager mellom bruk.Jeg vasker føttene hver dag med vann og såpe, tørker meg godt mellom tærne.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Aldri vært et problem.

Er du blant de som tenker at rennende vann og såperester er god nok vask av beina i dusjen? Eller som mener at klutvask annenhver dag er greit? 

Nei er ikke blandt dem

Skrevet

Nylonstrømper kan få føtter til å stinke når de blir stengt inne i trange sko. En kan ha skinnsko så mye en vil, strømpene er jo fortsatt i plast

Anonymkode: b2f2d...22e

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nylonstrømper kan få føtter til å stinke når de blir stengt inne i trange sko. En kan ha skinnsko så mye en vil, strømpene er jo fortsatt i plast

Anonymkode: b2f2d...22e

Joda, det vet jeg, men det stinker like mye når jeg går uten strømper i de høye hælene mine, hele rommet stinker tåfis når jeg tar dem av, skoene lukter skikkelig stramt.

Skrevet

Brukte antiperspirant på det verste (vanlig deo 48 timers) og har hatt talkum pudder i skoene. Det har hjulpet meg mye. Har skoene først fått tåfis-lukt er det vanskelig å fjerne det. Du kan forsøke å fryse skoene i minst ett døgn for å bli kvitt lukten (dreper bakteriene). Sokkene bør vaskes på 40 grader slik at lukten forsvinner skikkelig.

Anonymkode: 9c3b9...d80

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Brukte antiperspirant på det verste (vanlig deo 48 timers) og har hatt talkum pudder i skoene. Det har hjulpet meg mye. Har skoene først fått tåfis-lukt er det vanskelig å fjerne det. Du kan forsøke å fryse skoene i minst ett døgn for å bli kvitt lukten (dreper bakteriene). Sokkene bør vaskes på 40 grader slik at lukten forsvinner skikkelig.

Kan ikke bruke sokker i den typen sko jeg bruker, høye hæler og støvletter fungerer kun nylonstrømper eller barbent.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Nei er ikke blandt dem

Hmm... Og du har kvalitetssko. 

Eneste forskjellen fra mine sko og hvordan jeg gjør det er da; Jeg bytter nylonstrømper etter hver bruk. Skoene har aldri blitt svette. Jeg bytter gjerne til lette ballerinas eller tøysko om jeg skal gå eller kjøre. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Kan ikke bruke sokker i den typen sko jeg bruker, høye hæler og støvletter fungerer kun nylonstrømper eller barbent.

Da bør du fryse strømpene før du vasker dem. Ellers deo og talkum som sagt+ frysing av sko.

Skrevet

Mange single rødstrømper her,ser jeg........når en anser høyhælte sko for å være horesko,da er en ikke bare enkel,en er i tilleg rødstrømpe og antageligvis singel.

Anonymkode: a2638...96f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Da bør du fryse strømpene før du vasker dem. Ellers deo og talkum som sagt+ frysing av sko.

Jeg vil ikke ødelegge strømper og sko ved å fryse dem, skoene mine koster flere tusen kr pr par, strømpene er svindyre, da jeg bare bruker falke og oroblu.

Skrevet

Jeg svetter som en gris i strømper eller barbent, uansett sko. Og de begynner å stinke. Med sokker så slipper jeg det. Men det ser jo lite lekkert ut i høye hæler. 

Anonymkode: 4cbbf...9bb

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...