AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #1 Skrevet 10. august 2022 En av mannens fantasier som han har snakket om lenge ,er å våkne på natten av at han får en blow-job og blir sugd opp fra slapp 😄 I en tilværelse med små barn, masse nattevåk og ekstrem trøtthet har jeg rett og slett ikke klart å mobilisere nok energi til dette - før nå. Altså, jeg vet jo hva jeg skal gjøre men hvordan gjøre det litt mer sensuelt enn å bare snike seg innpå ham, flekke av dyne og undertøy og sette i gang? Noen som kan komme med tips? Noen menn her som tenner på det samme forresten? Anonymkode: 2cecc...1f7
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #2 Skrevet 10. august 2022 Det er veldig digg. Gjør det hvis du er oppe på do om natta eller noe. Anonymkode: 191ef...112 1
Blåjojo Skrevet 10. august 2022 #3 Skrevet 10. august 2022 Tror det er de fleste menn sin drøm😊 Her må du nok bare passe på at han er nydusja, snike deg under dyna og sette i gang. Om du gjør det, bryr han seg neppe med at det ikke er særlig sensuelt😉 1
Solnexy Skrevet 10. august 2022 #4 Skrevet 10. august 2022 Det er bare å krype under dynen å gjøre det 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #5 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Altså, jeg vet jo hva jeg skal gjøre men hvordan gjøre det litt mer sensuelt enn å bare snike seg innpå ham, flekke av dyne og undertøy og sette i gang? Anonymkode: 2cecc...1f7 Det er ikke noe mer enn det som trengs. Kan være ubehagelig å få dyna flekka av da, ta den heller bare vekk fra skrittet hans sånn at du får frisk luft til jobben. Anonymkode: 4860e...fcf 1
feliek54 Skrevet 10. august 2022 #6 Skrevet 10. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): En av mannens fantasier som han har snakket om lenge ,er å våkne på natten av at han får en blow-job og blir sugd opp fra slapp 😄 I en tilværelse med små barn, masse nattevåk og ekstrem trøtthet har jeg rett og slett ikke klart å mobilisere nok energi til dette - før nå. Altså, jeg vet jo hva jeg skal gjøre men hvordan gjøre det litt mer sensuelt enn å bare snike seg innpå ham, flekke av dyne og undertøy og sette i gang? Noen som kan komme med tips? Noen menn her som tenner på det samme forresten? Anonymkode: 2cecc...1f7 Sover dere med klær på. Start med å ikke ha klær på. Da blir det enklere. Endret 10. august 2022 av feliek54 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #7 Skrevet 10. august 2022 Det er jo hyggelig det, men ikke akkurat noen fantasi. Det er jo noe man kan gjøre når man vil. Tenker litt at om det er den heftigste fantasien man har så er man ganske A4 😅 Anonymkode: 28af2...0e4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #8 Skrevet 10. august 2022 Jepp, dette er vi flere som drømmer om og liker. Trenger ikke så gjøre så mye mer ut av det enn du beskriver. Keep it simple. And dirty.... Anonymkode: 2ca30...63e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå