AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #21 Del Skrevet 10. august 2022 Det første spørsmålet er jo om mannen din syns den type undertøy er sexy? Anonymkode: 78e8c...491 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #22 Del Skrevet 10. august 2022 Blåjojo skrev (1 time siden): Kan du ikke gå på badet tidligere på kvelden og kle det på under vanlige klær? Så får han se det når dere steller dere for kvelden. Trenger jo ikke kle det av med det første da. Evt kle det på deg en gang dere skal pynte dere til en eller annen anledning? Siden det er du som er "problemet" her, så må du bare hoppe i det, bite tenna sammen og stå i det. Han blir nok garantert storfornøyd uansett. Menn er ganske enkle sånn. Største myten jeg vet om🥹😂 Anonymkode: 0960b...707 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåjojo Skrevet 10. august 2022 #23 Del Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Største myten jeg vet om🥹😂 Anonymkode: 0960b...707 At menn er enkle? Var en mann som fortalte meg det🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
so_what Skrevet 10. august 2022 #24 Del Skrevet 10. august 2022 Blåjojo skrev (1 time siden): At menn er enkle? Var en mann som fortalte meg det🤷♀️ Tiltredes. Jeg vil foreslå å innlede dette før kveldsstellet. Om jeg hadde sittet i sofaen og sett på TV, og min kjære hadde kommet inn i rommet kun ikledd noe lett gjennomsiktig minimalistisk undertøy, satt seg skrevs over meg, kysset meg og sagt at hun ville ha meg på soverommet pronto, så hadde ikke jeg vært vond å be, Tenner kan pusses etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #25 Del Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Største myten jeg vet om🥹😂 Anonymkode: 0960b...707 Enig, de mest forvirrende menneskene jeg har møtt er menn. Anonymkode: cf95a...f55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #26 Del Skrevet 10. august 2022 Jeg tok på meg et sett etter dusjen i kveld. Gikk i stua og hadde en hvit singlet over, slik at man så undertøyet gjennom, altså bh’en. Han løftet blikket interessert og sa med øyne og utrykk: WOW! Gjorde et tydelig blikk liksom, med et lurt smil! Siden har det blitt både tafsing på pupp og rumpe i det jeg har passert han. Så jeg tror han likte det han så iallfall🙈 så får vi se når vi legger oss. Der kommer jo et nytt slags «dilemma». Jeg legger meg jo aldri i undertøy😂🙈 herregud altså. For et opplegg 🙈 Anonymkode: 59592...5d1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #27 Del Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg tok på meg et sett etter dusjen i kveld. Gikk i stua og hadde en hvit singlet over, slik at man så undertøyet gjennom, altså bh’en. Han løftet blikket interessert og sa med øyne og utrykk: WOW! Gjorde et tydelig blikk liksom, med et lurt smil! Siden har det blitt både tafsing på pupp og rumpe i det jeg har passert han. Så jeg tror han likte det han så iallfall🙈 så får vi se når vi legger oss. Der kommer jo et nytt slags «dilemma». Jeg legger meg jo aldri i undertøy😂🙈 herregud altså. For et opplegg 🙈 Anonymkode: 59592...5d1 La det være på til dere skal legge dere da? Og la ham få ta det av...? Anonymkode: 9058d...8d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #28 Del Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): La det være på til dere skal legge dere da? Og la ham få ta det av...? Anonymkode: 9058d...8d6 Tar av bh’en og beholder trusa på, så får vi sjå😂 Anonymkode: 59592...5d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #29 Del Skrevet 10. august 2022 Jeg gjorde dette ned min eks engang. Var helt jævlig. Brukte minst 1000kr på undertøy som han så knapt på før det ble revet av og pulings.. Anonymkode: 5ea55...880 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #30 Del Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hei. Jeg er i et godt etablert forhold med hus og barn osv. Det jeg lurer på virker muligens som en enkel sak for noen, men for meg er det litt vanskelig. Jeg synes sexy undertøy er både fint og spennende, men vet ikke helt hvordan jeg skal presentere det for mannen🙈 Ok, så har man gått til innkjøp av en sexy bh og truse. Utfordringen min ligger i neste steg: når ta det i bruk? Det jeg synes er vanskelig er biten hvor man faktisk skal bruke det. Skal man snike seg inn på badet etter man har stelt seg for kvelden MED partner, kle på seg dette undertøyet å bare valse inn på soverommet og håpe på det beste? Vi gjør oss alltid klare for kvelden sammen på badet. Jeg vet ikke hvorfor jeg synes dette er vanskelig, men det føles kleint! 1. I det jeg tar på meg noe slikt vil jo mannen automatisk forstå at Hey Hey - her vil konemor få seg litt. Hva om han ikke er i humør? Er for trøtt eller eller? Det må jo føles grusomt for også mannen å måtte avvise noe slikt. 2. I det man tar på seg noe slikt utrykker man jo automatisk at «nå er jeg sexy så nå burde du få lyst på meg». Det føles også veldig «flaut». Jeg vet ikke, jeg bare synes det er vanskelig og håper på noen erfaringer som kanskje kan hjelpe meg Anonymkode: 59592...5d1 Jeg gjør det enkelt. Jeg pleier å dusje etter jobb og ta på pent undertøy og sexy klær. Så slapper vi av og gjør noe hyggelig, prater, ser film eller lager mat. Ofte vil det føre til romantikk. Iblant går vi rett på romantikken. Da har jeg kanskje på noe fint ettersittende skjørt og så er undertøyet "overraskelsen". Han liker å kle av meg og "pakke meg opp". Men altså, jeg synes ikke det er flaut å ha lyst på min egen kjæreste, det er jo helt naturlig 🥰 Og mannen sier tydelig men fint fra om han er for trøtt ol, da sier jeg bare det er helt ok, vi bare koser litt. Iblant vil han da ha sex etter hvilen. Men altså jeg har alltid likt sexy undertøy, jeg bruker det tom på jobbintervju for å føle meg fin og "kledd". Anonymkode: 503cc...db0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #31 Del Skrevet 10. august 2022 Om det er litt futt i mannen tror jeg ikke du trenger å tenke og gruble så mye. Jeg tar bare en tur på badet, og så kommer jeg ned i stua til ham med slikt på. Om hodet hans aldri så mye var andre steder øyeblikket før, så har det ikke skjedd at det ikke er full fyr på sekunder. Han elsker at jeg gjør slikt, men jeg må si at jeg føler det jo litt meningsløst, for det ryker jo av fortere enn det tok meg å kle meg opp i det, og dessuten får jeg samme respons om jeg plutselig står naken i stua. Han påstår imidlertid at det absolutt ikke er meningsløst for ham, så får vel tro ham. 😅 Anonymkode: 62ed0...593 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #32 Del Skrevet 11. august 2022 Kler det på meg etter jeg har dusjet. Er det kveld kan jeg gå ut i stua i bare undertøy å si at jeg legger meg... Er det på dagen hinter jeg litt, eller diskret viser det frem (med vanlige klær utenpå). Han elsker å bli tirret sånn... Vet hva jeg har på, men kan ikke røre meg der og da siden vi har 4 våkne barn 😊 Anonymkode: b1803...4e4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #33 Del Skrevet 11. august 2022 Det ble hanky panky😂 Anonymkode: 59592...5d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #34 Del Skrevet 11. august 2022 Nå tror jeg at om målet ditt er å signalisere at du er sugen på å knulle så kan du like greit droppe undertøyet og heller si at du har lyst å knulle. Det skal ikke mere til, og som mann er det å foretrekke at man er konkret og direkte og ikke driver med signaler. Når det gjelder undertøy spesifikt så husk også på at han har sett deg både naken og i alle mulige scenarioer massevis av ganger fra før. Så det er begrenset hvor begeistret man blir av litt undertøy på en kropp man har sett seg ihjel på. Det er de som påstår at å se kona naken eller i undertøy er supersexy hver gang og også etter 150år, men svært få har faktisk en supersexy og her handler det nok mest om å overbevise seg selv om at man blir begeistret. For at det skal utvise en form for moral eller en slags dydighet. Anonymkode: e472a...66c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #35 Del Skrevet 11. august 2022 Dere som snakker om stue og kjøkken- er dere ikke redd for at folk skal kikke inn vinduene? Her har vi svære vinduer overalt, folk kan jo se hva som helst! Naboer, turgåere! Veldig kjipt, må være fullt påkledd til enhver tid. Kan ikke se noe kinky på tv engang for da får naboen det med seg. Skulle gjerne møtt mannen på kjøkkenet i bare forkleet, men, ja da er naboen der igjen 🙁 For noe drit. Vi bor til og med på landet Anonymkode: b1095...11f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #36 Del Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Dere som snakker om stue og kjøkken- er dere ikke redd for at folk skal kikke inn vinduene? Her har vi svære vinduer overalt, folk kan jo se hva som helst! Naboer, turgåere! Veldig kjipt, må være fullt påkledd til enhver tid. Kan ikke se noe kinky på tv engang for da får naboen det med seg. Skulle gjerne møtt mannen på kjøkkenet i bare forkleet, men, ja da er naboen der igjen 🙁 For noe drit. Vi bor til og med på landet Anonymkode: b1095...11f Har dere ikke persienner eller gardiner? Anonymkode: 503cc...db0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
so_what Skrevet 11. august 2022 #37 Del Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skulle gjerne møtt mannen på kjøkkenet i bare forkleet, men, ja da er naboen der igjen 🙁 For noe drit. Og så da? Hvis det plager naboen at du er naken på kjøkkenet kan han vel slutte å glo inn vinduene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #38 Del Skrevet 11. august 2022 Samboeren min synes sports BH og hvite vanlige sokker som Adidas og Nike er sexy, og det er jo hva jeg drar over en tights og har på under en T-skjorte eller hettegenser hjemme uansett. Så jeg er heldig med St det jeg synes er behagelig kosetøy også er det han synes er sexy. Anonymkode: ae00a...568 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #39 Del Skrevet 11. august 2022 Se an dagsformen. Vet du hva han liker? Jeg har undertøy mannen min ALDRI sier nei til - uansett sinnstilstand. Tror han hadde våknet av koma av det undertøyet 😂 Har også en del som han liker godt, men kanskje ikke like godt. Jeg liker å ta det på meg uten at han vet det. Kanskje på fest, eller hvis vi skal ut å spise/lage god mat hjemme og ha «datenight». Gir han da små hint ved å vise blonder «tilfeldig» mens jeg klør meg på skuldera, eller kanskje (hvis jeg har drukket litt) sende han et lite bilde fra en dotur feks 🙊 Da er på en måte spillet sparket i gang og resten av kvelden pleier bli ganske erotisk på mange plan! Anonymkode: d2e11...f4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå