Gå til innhold

Sexy undertøy i et parforhold - hvordan og når?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er i et godt etablert forhold med hus og barn osv.

Det jeg lurer på virker muligens som en enkel sak for noen, men for meg er det litt vanskelig.

Jeg synes sexy undertøy er både fint og spennende, men vet ikke helt hvordan jeg skal presentere det for mannen🙈

Ok, så har man gått til innkjøp av en sexy bh og truse.

Utfordringen min ligger i neste steg: når ta det i bruk?

Det jeg synes er vanskelig er biten hvor man faktisk skal bruke det. Skal man snike seg inn på badet etter man har stelt seg for kvelden MED partner, kle på seg dette undertøyet å bare valse inn på soverommet og håpe på det beste?

Vi gjør oss alltid klare for kvelden sammen på badet. Jeg vet ikke hvorfor jeg synes dette er vanskelig, men det føles kleint!

1. I det jeg tar på meg noe slikt vil jo mannen automatisk forstå at Hey Hey - her vil konemor få seg litt. Hva om han ikke er i humør? Er for trøtt eller eller? Det må jo føles grusomt for også mannen å måtte avvise noe slikt.

2. I det man tar på seg noe slikt utrykker man jo automatisk at «nå er jeg sexy så nå burde du få lyst på meg». Det føles også veldig «flaut».

Jeg vet ikke, jeg bare synes det er vanskelig og håper på noen erfaringer som kanskje kan hjelpe meg :) 

Anonymkode: 59592...5d1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Se an formen hans, er han sliten så kan du droppe det om du er veldig redd for avvisning. Er han i fin form og godt humør/du tror han vil ha sex, så kan du bare ha det på deg under klærne og så la han se det når du kler av deg på soverommet. Hvis dere kler av dere og steller dere samtidig på badet (litt rart synes jeg, men ok, vet at noen gjør det), så er det vel ikke så mye valg annet enn å bytte undertøy der inne etter han har gått på rommet. Hvis det ikke er mulig før sengetid altså.

Anonymkode: dcb11...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Se an formen hans, er han sliten så kan du droppe det om du er veldig redd for avvisning. Er han i fin form og godt humør/du tror han vil ha sex, så kan du bare ha det på deg under klærne og så la han se det når du kler av deg på soverommet. Hvis dere kler av dere og steller dere samtidig på badet (litt rart synes jeg, men ok, vet at noen gjør det), så er det vel ikke så mye valg annet enn å bytte undertøy der inne etter han har gått på rommet. Hvis det ikke er mulig før sengetid altså.

Anonymkode: dcb11...bb9

Takk for svar:) Joda, jeg kan selvfølgelig ha det på under klærne på forhånd, men problemstillingen stiller seg jo allikevel likt;

«Hei her har du meg, som har kledd på meg noen greier; jeg selv åpenbart synes må se flott ut på meg, og håper nå at også du synes det, slik at du blir kåt og får lyst på meg»

Kan ikke noe for det, det føles bare rart.

I tillegg er det jo voldsomt merkelig å gå fra hvite enkle truser og bh, til å ha den type undertøy på seg under klær for å liksom skulle late som at «dette var bare noe jeg tilfeldigvis slang på meg i dag». 😂🙈

Er det virkelig ingen andre som synes dette er litt kleint?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel og går alltid i sexy undertøy selv om jeg ikke har noen partner, det er ikke noen mulighet det da? 

Anonymkode: cf95a...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jo, litt kleint. Men hva med å ta det på om kvelden når han sitter i stua, så går du inn og henter noe, evt. spør om dere skal legge dere tidlig i kveld?

Anonymkode: 22cc6...119

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er singel og går alltid i sexy undertøy selv om jeg ikke har noen partner, det er ikke noen mulighet det da? 

Joda, absolutt ☺️!!

Jeg er vel bare mer typen som ikke orker å ta på meg slikt til vanlig, og derfor har det blitt en lengre vei å gå å plutselig skulle ha det på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hehe jo, litt kleint. Men hva med å ta det på om kvelden når han sitter i stua, så går du inn og henter noe, evt. spør om dere skal legge dere tidlig i kveld?

Joda, men igjen; man sier jo:

«helloooo there, se på meg du, bare valser casually rundt her på kjøkkenet for å hente meg et glass vann og har tilfeldig dratt på meg noen snertne greier for å vekke liv i bananen mellom beina dine, har du lyst eller?» 😂😂😂

Det er jo meg som er problemet her, jeg synes virkelig bare det er så kleint altså!!

Hvordan gjør dere andre dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Joda, absolutt ☺️!!

Jeg er vel bare mer typen som ikke orker å ta på meg slikt til vanlig, og derfor har det blitt en lengre vei å gå å plutselig skulle ha det på.

En truse er en truse tenker nå jeg da 😄 Tenker du hofteholder og greier, så skjønner jeg det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen ganger bare bare tatt undertøyet opp av posen "se her" hva jeg har kjøpt og da går han av skaftet og maser om å se det på for å ta det av :P 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

En truse er en truse tenker nå jeg da 😄 Tenker du hofteholder og greier, så skjønner jeg det :)

En veldig behagelig truse, i bomull uten sømmer er ikke like sexy som feks en i nylon med detaljer, utskjæringer, pynt, blonder og dill. Jeg synes de trusene er langt mer ubehagelig å ha på enn mine teite behagelige 🙈 jeg sier jo: jeg er problemet her!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solnexy skrev (1 minutt siden):

Jeg har noen ganger bare bare tatt undertøyet opp av posen "se her" hva jeg har kjøpt og da går han av skaftet og maser om å se det på for å ta det av :P 

Hadde det vært så enkelt🙈heldig du er! Jeg har prøvd det!

Min mann sier: Det var superfint! Og så sier han ikke noe mer😅😂😭😭

Vi har sex 2-3 ganger i uken og det er virkelig bra altså, men dette med sexy undertøy er liksom ikke implementert. Brukte det sikkert i starten, men noen år senere, 4 barn senere og livet, så har det forsvunnet.

Og jeg ønsker gjerne å få det tilbake☺️ 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er noe så enkelt som stay-ups og høye heler(av og til) en vinner, noe som tenner både meg og mannen. Så dette bruker jeg ganske ofte med skjørt/kjole.

Kan også finne på å sette meg over han i sofaen litt spontant, da kommer lysten raskt. Kjappiser bakfra er også helt topp.

Anonymkode: 95ee7...31a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Joda, men igjen; man sier jo:

«helloooo there, se på meg du, bare valser casually rundt her på kjøkkenet for å hente meg et glass vann og har tilfeldig dratt på meg noen snertne greier for å vekke liv i bananen mellom beina dine, har du lyst eller?» 😂😂😂

Det er jo meg som er problemet her, jeg synes virkelig bare det er så kleint altså!!

Hvordan gjør dere andre dette??

Haha, jeg vet😆 Jeg bruker ikke sexy undertøy for jeg har ikke fin nok kropp til det... Men kanskje en dag.

Uansett, det er jo litt lekent og tøysete, prøv å omfavne det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pent kvalitets undertøy bør man uansett ha hver dag.

Anonymkode: 95ee7...31a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Haha, jeg vet😆 Jeg bruker ikke sexy undertøy for jeg har ikke fin nok kropp til det... Men kanskje en dag.

Uansett, det er jo litt lekent og tøysete, prøv å omfavne det?

Ja jeg må nok bare prøve🙈 huff altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hadde det vært så enkelt🙈heldig du er! Jeg har prøvd det!

Min mann sier: Det var superfint! Og så sier han ikke noe mer😅😂😭😭

Vi har sex 2-3 ganger i uken og det er virkelig bra altså, men dette med sexy undertøy er liksom ikke implementert. Brukte det sikkert i starten, men noen år senere, 4 barn senere og livet, så har det forsvunnet.

Og jeg ønsker gjerne å få det tilbake☺️ 

Prat med han om det, at det er noe som du har lyst til, kanskje han ikke har noe særlig interesse for det, noen tenner på blonder andre på latex ;) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solnexy skrev (15 minutter siden):

Prat med han om det, at det er noe som du har lyst til, kanskje han ikke har noe særlig interesse for det, noen tenner på blonder andre på latex ;) 

Han sier han liker det, men ikke noe mer liksom🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke gå på badet tidligere på kvelden og kle det på under vanlige klær? Så får han se det når dere steller dere for kvelden. Trenger jo ikke kle det av med det første da.

Evt kle det på deg en gang dere skal pynte dere til en eller annen anledning? 

Siden det er du som er "problemet" her, så må du bare hoppe i det, bite tenna sammen og stå i det.

Han blir nok garantert storfornøyd uansett. Menn er ganske enkle sånn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...