AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #1 Skrevet 10. august 2022 Hei, jeg har fått lov til å starte med ozempic etter jeg er ferdig med å amme. Jeg ble fortalt at man må leve på lavkalori, stemmer dette? Hvorfor ikke lavkarbo? Bare lurer. Hva var bmi, vekt og høyde når du startet og hvor mye har du gått ned? Er du fornøyd med effekten? Jeg veier 97 kg og er 170 cm høy. Anonymkode: fd308...5e4
Topsi Skrevet 10. august 2022 #2 Skrevet 10. august 2022 (endret) Vel skal du ned i vekt med lavkarbo må det nødvendigvis være lavkalori. Du går ikke ned i vekt uten å kutte kalorier. Ozempic øker ikke forbrenningen, den gjør det lettere å kutte kalorier, kun det Endret 10. august 2022 av Topsi 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #3 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 10.8.2022 den 11.06): Hei, jeg har fått lov til å starte med ozempic etter jeg er ferdig med å amme. Jeg ble fortalt at man må leve på lavkalori, stemmer dette? Hvorfor ikke lavkarbo? Bare lurer. Hva var bmi, vekt og høyde når du startet og hvor mye har du gått ned? Er du fornøyd med effekten? Jeg veier 97 kg og er 170 cm høy. Anonymkode: fd308...5e4 Vet ikke hva bmi`en min var, men jeg var 91 kg og er 165 høy. Gikk på Ozempic i 4-5 mnd og er nå 69 kg. Har ikke gått på noen diett eller spesielt kosthold, spist det jeg pleier å spise med i veeeldig mye mindre mengder. Det kom helt av seg selv og jeg er kjempefornøyd. Anonymkode: 9266c...af9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå