AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #1 Skrevet 10. august 2022 Har egentlig ikke noe spørsmål, men ville bare dele noe jeg syns ble litt sykt. Ble slutt mellom meg og eksen for 1 mnd siden. Vi har ett lite barn, så har derfor hatt kontakt. Har vert klar over at det selvsagt kan hende han finner noen kjapt, iallefall noen ligg her og der. Samtidig hadde vi en avtale å ikke ta iniativ til sex med hverandre om vi hadde ligget med noen andre/ funnet noe. Eksen min insja for 5 dager siden. Verste var at jeg fikk en litt uggen følelse. Så jeg spurte : har du datet noen? Han svarte : nei, nå vil jeg fokusere på meg selv. Har kun kysset ei på byen. Jeg tenkte : jaja.. - hadde altså sex. Men fikk en følelse av at han holdt noe skjult. så 2 dager etterpå poppa det opp ei på insta, som sånn anbefalte å følge.. aldri sett ansiktet, men fikk umiddelbart en tanke om at det var noe med ho. Såg da at eksen fulgte ho. Ringte da eksen , han kunne bekrefte at mistanken min var sann. Var ei han data, hadde hatt med hjem osv…. Ble jo selvsagt trist og skuffa over respekt/ løgner ovenfor meg.. og stusser jo litt over at det gikk så kjapt.. barnet vårt er kun noen måneder… vet også at han ikke kjente ho fra før.. men møttes på byen. Er det ikke sykt at intensjonen min bare sa at her er det noe galt både da vi hadde sex når jeg var der, men også med en gang ho poppa opp på insta😅 Anonymkode: 19ba0...2a7 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #2 Skrevet 10. august 2022 Spesielt at han puler på to stk da. Anonymkode: f5984...29e
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #3 Skrevet 10. august 2022 Haha, det er nesten skummelt hvor mye sosiale medier vet om oss. Facebook og Google osv vil jo ikke røpe alle algoritmene sine,men litt vet vi jo. Det som har skjedd er nok noe sånt som at dette er en ny venn av din eks, og så er det registrert at du og din eks har vært med hverandre (mobilene er nær hverandre), og da er det naturlig for face/insta å tro at vennen til din venn kan være en du også har møtt eller vet hvem er. De burde egentlig legge inn en utroskapsalgoritme, sånn at om en mann får en ny kvinnelig venn og sitter og glor masse på bildene hennes, imens den antatte kjæresten som han har vært/kommunisert mest med ikke har vært i nærheten av denne vennen, så burde hun ikke poppe opp der 😂😂 Anonymkode: 66064...29d 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #4 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Haha, det er nesten skummelt hvor mye sosiale medier vet om oss. Facebook og Google osv vil jo ikke røpe alle algoritmene sine,men litt vet vi jo. Det som har skjedd er nok noe sånt som at dette er en ny venn av din eks, og så er det registrert at du og din eks har vært med hverandre (mobilene er nær hverandre), og da er det naturlig for face/insta å tro at vennen til din venn kan være en du også har møtt eller vet hvem er. De burde egentlig legge inn en utroskapsalgoritme, sånn at om en mann får en ny kvinnelig venn og sitter og glor masse på bildene hennes, imens den antatte kjæresten som han har vært/kommunisert mest med ikke har vært i nærheten av denne vennen, så burde hun ikke poppe opp der 😂😂 Anonymkode: 66064...29d Hahah ja… har så lyst å gi beskjed til ho… men vil ikke ødelegge mer for kommunikasjonen med barnefar … Anonymkode: 19ba0...2a7
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #5 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Spesielt at han puler på to stk da. Anonymkode: f5984...29e Yup … lite respekt Anonymkode: 19ba0...2a7
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #6 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hahah ja… har så lyst å gi beskjed til ho… men vil ikke ødelegge mer for kommunikasjonen med barnefar … Anonymkode: 19ba0...2a7 Nei, la det ligge, for din egen del.. Og slutt og ligg med han! Anonymkode: 66064...29d 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #7 Skrevet 10. august 2022 Hvorfor ligger dere sammen når det er slutt? Eller for å snu det opp ned; hvorfor gjøre det slutt når dere ligger sammen? Anonymkode: ba1da...410 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #8 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har egentlig ikke noe spørsmål, men ville bare dele noe jeg syns ble litt sykt. Ble slutt mellom meg og eksen for 1 mnd siden. Vi har ett lite barn, så har derfor hatt kontakt. Har vert klar over at det selvsagt kan hende han finner noen kjapt, iallefall noen ligg her og der. Samtidig hadde vi en avtale å ikke ta iniativ til sex med hverandre om vi hadde ligget med noen andre/ funnet noe. Eksen min insja for 5 dager siden. Verste var at jeg fikk en litt uggen følelse. Så jeg spurte : har du datet noen? Han svarte : nei, nå vil jeg fokusere på meg selv. Har kun kysset ei på byen. Jeg tenkte : jaja.. - hadde altså sex. Men fikk en følelse av at han holdt noe skjult. så 2 dager etterpå poppa det opp ei på insta, som sånn anbefalte å følge.. aldri sett ansiktet, men fikk umiddelbart en tanke om at det var noe med ho. Såg da at eksen fulgte ho. Ringte da eksen , han kunne bekrefte at mistanken min var sann. Var ei han data, hadde hatt med hjem osv…. Ble jo selvsagt trist og skuffa over respekt/ løgner ovenfor meg.. og stusser jo litt over at det gikk så kjapt.. barnet vårt er kun noen måneder… vet også at han ikke kjente ho fra før.. men møttes på byen. Er det ikke sykt at intensjonen min bare sa at her er det noe galt både da vi hadde sex når jeg var der, men også med en gang ho poppa opp på insta😅 Anonymkode: 19ba0...2a7 Det er jo slutt mellom dere og han jar ingen meldeplikt til deg. Hvis han har sex med dere begge så bare dropp å ha sex med han da. Gå videre med ditt eget liv og ha bare kontakt med han vedr. barnrt. Anonymkode: 57a31...1a1 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #9 Skrevet 10. august 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Spesielt at han puler på to stk da. Anonymkode: f5984...29e Hva er spesielt med det? Bedre med to enn med en. Og til TS. Hva med at du kommer deg ut og får deg noen ligg du også? Istedet for å drive med denne detektiv og desp oppførselen? Anonymkode: f498a...d7b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå