AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #1 Skrevet 10. august 2022 Hei, noen som har erfaring fra dette? i våres tok jeg skjea i en annen hånd og kutta ut all bruk av paracet og ibux - og den konstante hodepina slapp taket. Ved en annledning i juni tok jeg paracet pga ryggsmerter og da fikk jeg voldsom hodepine dagen etter. I dag er jeg helt skjeiv i ryggen og klarer nesten ikke å gå. Men jeg er redd for å ta paracet eller ibux. Noen som har erfaring fra dette? Hvor langt tid fra man kutta ut smertestillende til man eventuelt kan ta det igjen ved behov? Anonymkode: 795a6...74a
Lykkefrøet Skrevet 10. august 2022 #2 Skrevet 10. august 2022 Jeg har hatt det. Nevrologen min sier at moh skal forsvinne etter 3-4 måneder uten noen smertestillende. Etter det skal det være trygt å ta «normale» doser igjen. Tror anbefalingen var Max 10 doser i måneden.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #3 Skrevet 10. august 2022 Du bør snakke med legen om dette. Her kan du få råd som ikke er til det beste for deg. Vi er alle ulike og reagerer forskjellig på medisiner. Anonymkode: 6c50f...bf4
Kalevala Skrevet 10. august 2022 #4 Skrevet 10. august 2022 https://hodepinenorge.no/hodepine/medikamentoverforbrukshodepine-moh/
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #5 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Du bør snakke med legen om dette. Her kan du få råd som ikke er til det beste for deg. Vi er alle ulike og reagerer forskjellig på medisiner. Anonymkode: 6c50f...bf4 Nettopp. Anonymkode: e6df7...e83
Blåjojo Skrevet 10. august 2022 #6 Skrevet 10. august 2022 Om du er så skjev i ryggen at du nesten ikke kan gå, så hjelper det neppe med bare Paracet eller Ibux. Så du bør nok ta en tur til legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå