AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #1 Skrevet 10. august 2022 Hei, det er et busstopp rett ved nabolaget vårt som alle som skal til videregående skole er avhengig av å ta. Problemet er at for å komme til busstoppet så må man springe over E39, en motorvei der lastebiler og diverse kjører ekstremt fort. Det er heller ingen som senker farten selv om de ser at det er barn/ungdommer som skal over veien, da det ikke er noe gangfelt eller noe der. Kjenner jeg holder pusten hver gang jeg ser tenåringer som springer over veien for å komme til bussen sin, og det er ingen mulighet for å gå rundt da det bare er skog på baksiden. Noen som vet hvor jeg kan melde ifra om dette? Eller søke om at de ordner gangfelt eller lignende? Anonymkode: 3a95a...973 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #2 Skrevet 10. august 2022 Du tar kontakt med kommunen din. Det finnes skjemaer for dette, og så blir disse vurdert av faginstans. Anonymkode: ce21e...15a 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #3 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du tar kontakt med kommunen din. Det finnes skjemaer for dette, og så blir disse vurdert av faginstans. Anonymkode: ce21e...15a Takk! ts Anonymkode: 3a95a...973
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #4 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Du tar kontakt med kommunen din. Det finnes skjemaer for dette, og så blir disse vurdert av faginstans. Anonymkode: ce21e...15a For Europa- og riksveger er det Statens vegvesen som er rette instans. Anonymkode: beeec...265 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå