Gå til innhold

Noen som har erfaring med Gorenje komfyr her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de bra?

Anonymkode: d83a3...122

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra merke, varmer jevnere enn mange dyrere merker etter min erfaring.

Anonymkode: 71ec5...c10

• Liker 2
Skrevet

Hatt i mange år. Funker gullegodt. 

Anonymkode: 4d0d7...faa

• Nyttig 1
Skrevet

Hatt i mange år, fungerer helt fint! Eneste er at min ikke er spesielt god på brødbaking. Men det kan være brukerfeil, for det er ikke noe "feil" med den. 

Anonymkode: f455c...c6a

Skrevet

Gorenje er vel ''billigmerket'' til Gram?

Skrevet

Ikke god erfaring. 
Bruker lang tid på å bli varm og er «svak» syntes jeg. 

Anonymkode: 72bc8...bda

Skrevet

For noen år siden var Gorenje det beste merket på komfyrer. Jobbet selv på hvitevare og kjøpte Gorenje komfyr. Har aldri hatt problemer med den. 

Anonymkode: eea33...c5d

• 6 måneder senere...
Skrevet

Jeg kjøpte nylig en Gorenje oppvaskmaskin, og jeg er veldig fornøyd med den. Den er effektiv, stillegående og ser flott ut på kjøkkenet mitt. Kvaliteten på konstruksjonen er flott, og den er veldig enkel å bruke.  Jeg tror det ikke bare kan oppgi apparatet mitt, men merkevaren som helhet. 
Men som vi vet skjer det ting, men hvis noe skulle gå i stykker, vet jeg at jeg kan få de nødvendige reservedelene raskt og enkelt, og det er fordi Gorenje tar vare på kundene sine. Jeg er også veldig imponert over servicen fra www.fixpart.es/es. Jeg pleide å ha en annen enhet, og jeg måtte kjøpe reservedeler til den. Kundeserviceteamet er også veldig vennlige og hjelpsomme. Alt i alt er jeg veldig fornøyd med oppvaskmaskinen min fra Gorenje, og jeg vil absolutt anbefale den til alle som leter etter et pålitelig og stilig apparat.

AnonymBruker
Skrevet

Min fra 2008 virker fortsatt, har aldri hatt reperatør. 

Anonymkode: d936a...928

AnonymBruker
Skrevet

Ja godt fornøyd med Gorenje

Anonymkode: c85ab...ec4

AnonymBruker
Skrevet
On 8/11/2022 at 8:32 PM, Cisco said:

Gorenje er vel ''billigmerket'' til Gram?

Nei de har ikke noe med hverandre å gjøre

Anonymkode: c85ab...ec4

Skrevet

Ja helt kurant, hadde en i mange år før jeg solgte den grunnet flytting. Gjorde det den skulle og kostet ikke allverden

Skrevet

Da vi pusset opp sist, gikk vi for gode modeller fra Gorenje framfor billigversjoner fra f.eks Bosch og Miele. Vi var utrolig fornøyde! Hadde en Gorenje induksjon som jeg klarte å knuse etter ca 12 år, og da måtte jeg bytte ut. Kjøpte Siemens, men var mye mer fornøyd med den fra Gorenje. Lot komfyren pensjonere seg da vi pusset opp, men kombiovnen var i så god stand at jeg syntes vi måtte bruke den videre, og den er nå 16 år og jeg håper egentlig at den forgår snart da jeg ønsker meg ny bare for at den skal se ny ut 😅

Skrevet

Har hatt en komfyr av det merket selv. Funket veldig bra i mange år. Solgte huset med ovnen så vet ikke når den tok kvelden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...