Gå til innhold

Hva er deres syn på dette? And kjæreste med en barnemor som er veldig merkelig i mine øyne.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ikke utlevere for mye men denne barnemoren er noe av det verste jeg har opplevd. 
og dette er selvopplevd så det er ikke barnefar som svartmaler henne. 

Styrer barnefar veldig,kommenterer alt som han gjør på sosiale medier (til han,ikke på sosiale medier), buser inn og skal sjekke ståa på alt i huset, ringer og skal kjefte på han på hver eneste minste ting han gjør «feil» i hennes øyne/annerledes enn hva hun ville gjort selv. 
Veldig dømmende ovenfor han.. valgene han tar i livet osv. 

En av de første gangene jeg møtte henne var vi ute å tok noen glass og hun strakk seg ned i jakken hans mens jeg så på henne hvorpå hun sa: jeg har ligget med han så jeg har lov.. 

Jeg klarer ikke riste følelsen av at hun egentlig vil ha han tilbake. Han nekter på det for han tåler jo ikke henne etter alt hun gjør og sier så han ser jo ikke det jeg eventuelt ser. 

Anonymkode: 3b184...251

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idioten her er samboeren din som ikke har bein i nesa! 

Anonymkode: a7a65...359

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er på tide at kjæresten din setter grenser for eksen sin. 

Anonymkode: 3469b...9be

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Idioten her er samboeren din som ikke har bein i nesa! 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er på tide at kjæresten din setter grenser for eksen sin. 

Anonymkode: 3469b...9be

Han gjør det altså, jeg bare sa ingenting om det for det hjelper ikke. Tro meg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han gjør det altså, jeg bare sa ingenting om det for det hjelper ikke. Tro meg. 

Hvorfor tar han da telefonen når hun ringer? Hvorfor blokkerer han henne ikke på sosiale medier? 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun strakk seg ned i jakka hans? 🤔

Anonymkode: e8d33...449

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hvorfor tar han da telefonen når hun ringer? Hvorfor blokkerer han henne ikke på sosiale medier? 

Du vet barnemor betyr at de har ett barn sammen som de må samarbeide om, og da er det ikke bare til å overse alle telefonannrop fra denne personen.

Til TS, det finnes desverre en del både mødre og fedre som gjør det å samarbeide vanskeligere enn det trenger å være. Om det er sjalusi, kontrollbehov eller annet som ligger bak er ikke godt å vite. Det eneste du kan gjøre er å bestemme om du gidder å være rundt dette dramaet eller ikke, for dere får ikke endret barnemor.

Det viktigeste er at han setter grenser for hva han godtar. Han trenger jo absolutt ikke godta at hun skal klenge på han, stikke hendene i lommene hans, for den rettigheten forsvant den dagen forholdet tok slutt. Og han kan godt kutte henne ut som venn på some, det holder å ha kontakt på melding og via telefonsamtaler, de kan også meldes via messenger uten å stå som venner. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Han kan jo ikke det, de har barn sammen!

• Liker 2
Skrevet
Mt3 skrev (7 minutter siden):

Du vet barnemor betyr at de har ett barn sammen som de må samarbeide om, og da er det ikke bare til å overse alle telefonannrop fra denne personen.

Til TS, det finnes desverre en del både mødre og fedre som gjør det å samarbeide vanskeligere enn det trenger å være. Om det er sjalusi, kontrollbehov eller annet som ligger bak er ikke godt å vite. Det eneste du kan gjøre er å bestemme om du gidder å være rundt dette dramaet eller ikke, for dere får ikke endret barnemor.

Det viktigeste er at han setter grenser for hva han godtar. Han trenger jo absolutt ikke godta at hun skal klenge på han, stikke hendene i lommene hans, for den rettigheten forsvant den dagen forholdet tok slutt. Og han kan godt kutte henne ut som venn på some, det holder å ha kontakt på melding og via telefonsamtaler, de kan også meldes via messenger uten å stå som venner. 

Det var lurt. De trenger jo faktisk ikke være venner på some. Ikke tenkt på det før!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hun strakk seg ned i jakka hans? 🤔

Anonymkode: e8d33...449

Ja,hun skulle ha en lighter. 

Skrevet

Er de begge ender?

Anonymkode: f559f...ad2

• Liker 8
Skrevet

Skjønner godt at du syntes denne  barnemoren er merkelig siden hun er kjæreste  med en and…. 🦆 

Beklager, men måtte bare 🤭

Anonymkode: ab74d...3dd

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Så lenge de begge er ender, så vil det nok gå seg til.

Anonymkode: f559f...ad2

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Skal ikke utlevere for mye men denne barnemoren er noe av det verste jeg har opplevd. 

Styrer barnefar veldig,kommenterer alt som han gjør på sosiale medier (til han,ikke på sosiale medier), buser inn og skal sjekke ståa på alt i huset, ringer og skal kjefte på han på hver eneste minste ting han gjør «feil» i hennes øyne/annerledes enn hva hun ville gjort selv. 

En av de første gangene jeg møtte henne var vi ute å tok noen glass og hun strakk seg ned i jakken hans mens jeg så på henne hvorpå hun sa: jeg har ligget med han så jeg har lov.. 

Jeg klarer ikke riste følelsen av at hun egentlig vil ha han tilbake. Han nekter på det for han tåler jo ikke henne etter alt hun gjør og sier så han ser jo ikke det jeg eventuelt ser. 

Skjønner ikke helt, hvorfor går dere ut sammen og tar «noen glass»? Tror alkohol er det siste jeg ville blandet inn i et trekantdrama. 

Hvis kjæresten var «AND» hvem er fusemann? 

Endret av Kaisada
  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Skjønner godt at du syntes denne  barnemoren er merkelig siden hun er kjæreste  med en and…. 🦆 

Beklager, men måtte bare 🤭

Anonymkode: ab74d...3dd

😆😆😆

Skrevet
Kaisada skrev (1 time siden):

Skjønner ikke helt, hvorfor går dere ut sammen og tar «noen glass»? Tror alkohol er det siste jeg ville blandet inn i et trekantdrama. 

Hvis kjæresten var «AND» hvem er fusemann? 

Nå var dette for lenge siden, i starten av forholdet. Kunne ikke akkurat vite at det skulle eskalere til dette pluss at vi var ikke ute sammen.

Skrevet

Skriveleifen klarer dere vel se bortifra? 🤦🏻‍♀️

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Sånne damer har jeg møtt flere av. Som mener de har eierskap i menn de har ligget med. 

Anonymkode: 4fa8b...a19

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Sånne damer har jeg møtt flere av. Som mener de har eierskap i menn de har ligget med. 

Anonymkode: 4fa8b...a19

Ja hva ER det for noe? Ble helt sjokkert da det skjedde..

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Skriveleifen klarer dere vel se bortifra? 🤦🏻‍♀️

Vi klarer det hvis vi vil, men vi har ikke lyst.

Anonymkode: dbb53...4c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...