Gå til innhold

Oppkast pga muggen ost?

Anbefalte innlegg

Skrevet

12 åringen var til farfar i går kveld. Hun hadde fått ostesmørbrød. Farfar ringte senere på kvelden og fortalte at han  hadde oppdaget at det var mugg på Norwegian pakken han  hadde. Han hadde ikke sett det da han serverte 12 åringen det. 

Nå har hun kastet opp siden kl 3. Kan mugg være årsaken? Litt rart å bli dårlig av 2 skiver med ost med litt mugg på? 

Anonymkode: 88d1b...a2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiste et ostesmørbrød med den siste skiva i ostepakken nylig. Det var noe hvitt på den osteskiva, jeg trodde det kanskje var litt fukt fra nederst i pakken. Men jeg ble litt dårlig etterpå, småkvalm og litt diare. Så det kan sikkert være den osten, ja.

Anonymkode: 05008...088

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg spiste et ostesmørbrød med den siste skiva i ostepakken nylig. Det var noe hvitt på den osteskiva, jeg trodde det kanskje var litt fukt fra nederst i pakken. Men jeg ble litt dårlig etterpå, småkvalm og litt diare. Så det kan sikkert være den osten, ja.

Anonymkode: 05008...088

Huff. Stakksrs. Har kastet opp siden kl 2. Drikker litt cola men det kommer opp igjen. Det er sikkert ikke farlig, så må vente til at det går over 

Skrevet

Hun er fortsatt slapp og spiser ikke. Må være noe annet enn litt mugg

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Huff. Stakksrs. Har kastet opp siden kl 2. Drikker litt cola men det kommer opp igjen. Det er sikkert ikke farlig, så må vente til at det går over 

Hvorfor gir du cola? 

Anonymkode: 3dc1e...ecf

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvorfor gir du cola? 

Anonymkode: 3dc1e...ecf

Har prøvd både cola og vann 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...