AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #1 Skrevet 10. august 2022 12 åringen var til farfar i går kveld. Hun hadde fått ostesmørbrød. Farfar ringte senere på kvelden og fortalte at han hadde oppdaget at det var mugg på Norwegian pakken han hadde. Han hadde ikke sett det da han serverte 12 åringen det. Nå har hun kastet opp siden kl 3. Kan mugg være årsaken? Litt rart å bli dårlig av 2 skiver med ost med litt mugg på? Anonymkode: 88d1b...a2c
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #2 Skrevet 10. august 2022 Jeg spiste et ostesmørbrød med den siste skiva i ostepakken nylig. Det var noe hvitt på den osteskiva, jeg trodde det kanskje var litt fukt fra nederst i pakken. Men jeg ble litt dårlig etterpå, småkvalm og litt diare. Så det kan sikkert være den osten, ja. Anonymkode: 05008...088
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #3 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg spiste et ostesmørbrød med den siste skiva i ostepakken nylig. Det var noe hvitt på den osteskiva, jeg trodde det kanskje var litt fukt fra nederst i pakken. Men jeg ble litt dårlig etterpå, småkvalm og litt diare. Så det kan sikkert være den osten, ja. Anonymkode: 05008...088 Huff. Stakksrs. Har kastet opp siden kl 2. Drikker litt cola men det kommer opp igjen. Det er sikkert ikke farlig, så må vente til at det går over Anonymkode: 88d1b...a2c
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #4 Skrevet 10. august 2022 Hun er fortsatt slapp og spiser ikke. Må være noe annet enn litt mugg Anonymkode: 88d1b...a2c
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #5 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Huff. Stakksrs. Har kastet opp siden kl 2. Drikker litt cola men det kommer opp igjen. Det er sikkert ikke farlig, så må vente til at det går over Anonymkode: 88d1b...a2c Hvorfor gir du cola? Anonymkode: 3dc1e...ecf
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #6 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvorfor gir du cola? Anonymkode: 3dc1e...ecf Har prøvd både cola og vann Anonymkode: 88d1b...a2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå