Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg snakker med en fyr fra Sverige som jeg har tenkt å møte for første gang snart. Han er åpenbart en fuckboy. «Du får Inte bli kär i mig” sa han med en sånn flørtende tone. Hahaha. Jeg bare lurer på om dere har noen tips til å ikke bli playet? Jeg vil være forberedt og heller playe han på et vis. Virker som han er vant til å få alt han vil, og vil rett og slett sette han på plass. Forslag!?

Anonymkode: 9b10b...1d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare dropp ham..

Anonymkode: d3979...6df

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet

Høres jo ut som dere er to av samme slag og skapt for hverandre. Hva venter du på? Let the games begin.

Anonymkode: af425...6fc

• Liker 2
Skrevet

At du gidder. Jeg løper ikke etter mannfolk for og sette dem på plass. 

• Liker 8
Skrevet

At du orker. 

Anonymkode: 29d43...6fa

• Liker 3
Skrevet

Hvor gammel er du? 19? 

Anonymkode: 09af8...522

• Liker 5
Skrevet

Så barnslig. Akkurat en slik type du har lyst på, siden du føler for å legge ned innsats i å sette ham på plass.  Du tror egentlig du skal vinne ham på det?

Anonymkode: 6d251...cc7

• Liker 2
Skrevet

Han player deg jo egentlig ikke når han er mer eller mindre ærlig. Typisk player hadde heller vært å si at han begynte å bli "kär" i deg, at du er spesiell og at dere må reise sammen til hytta hans i Sverige neste sommer, men så er du i realiteten glemt så fort han har gått ut av døra di.

Det du vil er vel å jekke han ned noen hakk fordi du ikke helt liker den han er. Da lurer jeg på hvorfor du ligger med han i utgangspunktet, hvis han er så ufyselig at du vil han litt vondt.

Men OK; jeg har nok kanskje "playet" mang en "player" jeg, det er egentlig såre enkelt, men likevel så vanskelig som dette:

Jeg blir aldri forelsket, men de som ligger med meg, blir forelsket i meg.

Det var veldig satt på spissen altså, men det er essensen i det. Du klarer aldri jekke han ned noen hakk om du blir forelsket i han, da lager du deg en plan nå som vil eksplodere i trynet ditt når du merker følelsene dine er der og hans ikke er. 

Jeg tror det er vanskelig å spille det spillet, jeg tror det må falle seg naturlig. Men kort sagt så er det jo bare å være lik han. Blanding av nonchalant og flørtende. Åpen, ærlig og ukomplisert, men samtidig er det noe der man ikke får tak på. Man er helt der for han i øyeblikket og er full av varme og hengivenhet, men det går ikke an å få helt tak på deg og holde deg fast likevel.

Anonymkode: c4bdb...ac9

• Liker 1
Skrevet

Veldig enkelt: Ikke møt ham.

Anonymkode: 30815...7fc

• Liker 1
Skrevet

Hvis du har lyst har du lov. Du trenger ikke å rasjonalisere det bort med at vil "lære ham en lekse" eller noe sånn.

Anonymkode: 51240...af8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...