AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #1 Skrevet 9. august 2022 Jeg ønsker å ha med min mor på fødsel og seff barnefar! Ønsket om å ha med mor skyldes at jeg lett får panikkanfall og psyken er dårlig om dagen.. Min mor gir en annen trygghet enn kjæresten, han er en fantastisk støtte, men han kan til tider "stivne" om det blir for mye.. Er redd de på føden tenker negativt om å ha med moren min. At jeg er svak og uselvstendig.. Noen med erfaring med ekstra ledsager ?? Anonymkode: 6516a...05c
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #2 Skrevet 9. august 2022 Ingen tenker noe rundt det, ta hun med! Jeg hatt med min mor som ekstra støtte under begge mine fødsler, kjenner andre som også har tatt med sin mor 😊 Anonymkode: 601e7...0cd
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #3 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg ønsker å ha med min mor på fødsel og seff barnefar! Ønsket om å ha med mor skyldes at jeg lett får panikkanfall og psyken er dårlig om dagen.. Min mor gir en annen trygghet enn kjæresten, han er en fantastisk støtte, men han kan til tider "stivne" om det blir for mye.. Er redd de på føden tenker negativt om å ha med moren min. At jeg er svak og uselvstendig.. Noen med erfaring med ekstra ledsager ?? Anonymkode: 6516a...05c Jeg hadde henne med sammen med partner, men da var jeg 17 år. Har ikke hatt med mor på de andre fødslene mine. Anonymkode: 4de3f...aa0
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #4 Skrevet 9. august 2022 Ta med! Føden forstår- for et par generasjoner siden var det hovedregelen.. bedre for dere alle at hun er med om det trygger deg Anonymkode: 094ff...795
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #5 Skrevet 10. august 2022 Så lenge du får ha med to så er det bare å ta henne med det er mange som har med seg moren sin. Jeg kunne fint hatt med moren min om jeg var usikker på om partner kom til å takle fødselen Anonymkode: ffc29...193 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #6 Skrevet 10. august 2022 Jeg skal også ha med to; mannen og min bestevenninne. Har snakket med jordmor på sykehuset om dette på forhånd og det var ingen negative reaksjoner der. De sa bare at det er greit å være klar over at man kanskje ikke får ha med mer enn 1 hvis det er veldig lite kapasitet den dagen. Så man må opplyse om det når man ringer føden og kommer inn (dette er Ahus). Anonymkode: c66ae...0dd
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #7 Skrevet 10. august 2022 Hadde med min mor og mannen på første fødsel. Bare positivt for oss, og fikk ingen reaksjon på det. Uansett skal du velge det som gjør deg trygg, det er du som skal føde. Anonymkode: 3ef9e...a45 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #8 Skrevet 10. august 2022 Jeg kommer til å ha med et annet familiemedlem i tillegg til mannen, da han takler sykehus og stress dårlig. Jeg tror ikke det vil fungere så bra å vår bekymret for han mens jeg skal ligge og presse🙈 Dette er allerede tatt opp med jordmor på sykehuset, og hun har godkjent det som unntak. For på det sykehuset jeg skal føde, har de gjort det til standard etter covid at det kun er en person som får være med den fødende. Ville tatt kontakt med sykehus/jordmor og avtalt dette på forhånd, så du ikke risikerer å stå der og må sende en av de hjem igjen… Anonymkode: 76394...8c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå