AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #1 Skrevet 9. august 2022 Det er sjelden man får til gode samtaler på Tinder som kan bli til noe mer enn hei og hva skjer. Av og til får jeg bedre samtaler med noen menn, men det kan gå dager før de svarer, men da svarer de bra igjen. Hva gjør man med disse? De kan neppe være veldig interessert, eller snakker de med mange. Eller er det faktisk noen seriøse som ikke er innpå appen hver dag? Anonymkode: 05d06...9f3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #3 Skrevet 9. august 2022 Hvis de svarer bra når de først svarer da er de jo interessert. Jeg er kvinne og jeg svarer vel også treigt, men det et mitt tempo. Etterhvert som begeistringen øker så svarer jeg raskere. Men i starten synes jeg det er ganske slitsomt å føle at man er nødt til å svare så raskt. Anonymkode: de234...b05
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #4 Skrevet 10. august 2022 Hvorfor prøver du å ha gode samtaler på Tinder? Da har du jo misforstått helt. Folk er ikke interessert i det. Det er derfor du sliter med å få det til. Tinder er for å komme raskt i kontakt og etablere et møte. Primært er det sex, fordi det er hele vitsen, men de gode samtalene tar man også når man MØTES, og ikke i en app. Grunnen til at du ikke får noe særlig på Tinder er for ingen gidder å sitte i app’en og skrive i en evighet. Og du fremstår bare som kjedelig, og noen som det kommer til å ta år og dag og få treffe. Anonymkode: 75e15...dd5
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #5 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvorfor prøver du å ha gode samtaler på Tinder? Da har du jo misforstått helt. Folk er ikke interessert i det. Det er derfor du sliter med å få det til. Tinder er for å komme raskt i kontakt og etablere et møte. Primært er det sex, fordi det er hele vitsen, men de gode samtalene tar man også når man MØTES, og ikke i en app. Grunnen til at du ikke får noe særlig på Tinder er for ingen gidder å sitte i app’en og skrive i en evighet. Og du fremstår bare som kjedelig, og noen som det kommer til å ta år og dag og få treffe. Anonymkode: 75e15...dd5 Hm, er du kvinne eller mann? Jeg er kvinne og har vært på Tinder litt til og fra, aldri opplevd å møte noen som kun vil ha sex. Du er kanskje mann? Anonymkode: 19151...3d3 1
Vimsepims Skrevet 10. august 2022 #6 Skrevet 10. august 2022 Tinder er litt som speed-dating. Dersom vedkommende virker interessant så initierer man til et møte ganske raskt for å finne ut om det kan være noe der. Det går mange på dusinet, og de færreste er interessert i evinnelig lange samtaler uten å vite hvordan kjemien er i det virkelige liv. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #7 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hm, er du kvinne eller mann? Jeg er kvinne og har vært på Tinder litt til og fra, aldri opplevd å møte noen som kun vil ha sex. Du er kanskje mann? Anonymkode: 19151...3d3 Må bare overse de der. Det er noen som tror Tinder kun benyttes på den måten. Lenge leve Tindermyten om at appen kun benyttes for rask sex... Jeg tviler egentlig på at de som kommer med disse kommentarene egentlig bruker Tinder selv (i alle fall ikke lykkes godt med det) Eller de er svært unge muligens. Men det er et poeng å ikke prøve å snakke lenge da. Hvis de virker interessert, og da ville jeg ikke sett på om de kun svarer godt, men at de også spør og viser interesse ovenfor deg, så ville jeg heller foreslått å møtes. Men jeg må også si at de jeg gjerne har klaffet best med er de jeg har havnet i en ivrig og oppslukende chat med først, hvor begge parter har vært like ivrige. Men det er jo ikke så rart, for da har jeg helt klart funnet en som både er lik meg selv og som er interessert i å faktisk blir kjent med meg, og gidder å legge litt tid i det. Uansett chatter jeg ikke lenge før jeg foreslår å møtes (eller dropper de helt). Anonymkode: b8bff...5e2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #8 Skrevet 10. august 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg tviler egentlig på at de som kommer med disse kommentarene egentlig bruker Tinder selv Er vel ikke så komplisert. De som sier Tinder er kun for sex, er de som bruker Tinder kun for sex.. For å svare deg TS, slett de som er trege med å svare. Det er så lett å få matcher på Tinder, så gidder ikke sitte å vente på svar og kontinuitet Anonymkode: a9dcd...2d6
Krist1an Skrevet 13. august 2022 #9 Skrevet 13. august 2022 Ring eller gå på date. Ikke alle som liker å bare skulle chatte, føler gjerne at en ikke kommer lengre ved bare chatting.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #10 Skrevet 13. august 2022 On 8/10/2022 at 7:47 PM, AnonymBruker said: Hm, er du kvinne eller mann? Jeg er kvinne og har vært på Tinder litt til og fra, aldri opplevd å møte noen som kun vil ha sex. Du er kanskje mann? Anonymkode: 19151...3d3 Hvordan ser du ut? Og hvordan ser matchene dine ut. Det er ganske desperate folk i de nederste traktene og der går det nok mer i et hig etter å «fylle ensomheten» med en livspartner. Fordi de tror det skal fikse livene deres. Når det egentlig bare er livene deres som er darry i utgangspunktet. Fra middels attraktiv og opp går det i stor grad kun i sex. Fordi man har den muligheten. Anonymkode: 75e15...dd5
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #11 Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvordan ser du ut? Og hvordan ser matchene dine ut. Det er ganske desperate folk i de nederste traktene og der går det nok mer i et hig etter å «fylle ensomheten» med en livspartner. Fordi de tror det skal fikse livene deres. Når det egentlig bare er livene deres som er darry i utgangspunktet. Fra middels attraktiv og opp går det i stor grad kun i sex. Fordi man har den muligheten. Anonymkode: 75e15...dd5 Dette er det største tullet jeg har lest på lenge. 😆 Anonymkode: de234...b05
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #12 Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvordan ser du ut? Og hvordan ser matchene dine ut. Det er ganske desperate folk i de nederste traktene og der går det nok mer i et hig etter å «fylle ensomheten» med en livspartner. Fordi de tror det skal fikse livene deres. Når det egentlig bare er livene deres som er darry i utgangspunktet. Fra middels attraktiv og opp går det i stor grad kun i sex. Fordi man har den muligheten. Anonymkode: 75e15...dd5 Attraktive pleier alltid å være i forhold. 🙈 og de er ikke single lenge. Anonymkode: 6ffbe...a89
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #13 Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (På 9.8.2022 den 23.49): Det er sjelden man får til gode samtaler på Tinder som kan bli til noe mer enn hei og hva skjer. Av og til får jeg bedre samtaler med noen menn, men det kan gå dager før de svarer, men da svarer de bra igjen. Hva gjør man med disse? De kan neppe være veldig interessert, eller snakker de med mange. Eller er det faktisk noen seriøse som ikke er innpå appen hver dag? Anonymkode: 05d06...9f3 Velkommen til hvordan 95% av menn har det på tinder. Går du for gull fisk hver gang må du bruke rett agn. Anonymkode: 94f68...ef3 1
norw Skrevet 14. august 2022 #14 Skrevet 14. august 2022 AnonymBruker skrev (På 10.8.2022 den 1.19): Hvis de svarer bra når de først svarer da er de jo interessert. Jeg er kvinne og jeg svarer vel også treigt, men det et mitt tempo. Etterhvert som begeistringen øker så svarer jeg raskere. Men i starten synes jeg det er ganske slitsomt å føle at man er nødt til å svare så raskt. Anonymkode: de234...b05 Du trenger ikke å svare raskt hele tiden, men ikke la det gå timer hver gang, eller til og med dager. Det må jo virke som at du faktisk er interessert og ikke er kjempeopptatt 24/7. Det er omtrent ingen som er så travle hele tiden, hele døgnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå