AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #1 Skrevet 9. august 2022 Jeg er en mann på snart 27 som har ødelagt livet mitt. Jeg har en lang utdannelse, og en god jobb med en god lønn og en egen bolig der jeg trives å bo i. Jeg har bare aldri hatt en ordentlig kjæreste som jeg kunne ha sex med og ha et langvarig forhold med. Jeg vet at alle kollegaene, venner, familien min mv ser på meg som en taper og en soper, som ikke har annet å se frem til enn døden. Jeg trodde aldri at det skulle bli slik, jeg har jobbet så hardt med meg selv for å utvikle meg, lest mye på Jordan Peterson og gått til psykolog osv for personlig utvikling. Anonymkode: 032da...5f1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #2 Skrevet 9. august 2022 Det mest ødeleggende her er nok tungsinnet og Jordan Peterson. Men det er håp, 27 år er ingen alder å gi opp Anonymkode: 6208d...af7 7 1
Jaytee Skrevet 9. august 2022 #3 Skrevet 9. august 2022 Første steg til å bli bedre er å endre holdningen din 5 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #4 Skrevet 9. august 2022 Jordan Peterson gjør alt bare verre. Slutt med dét med en gang. Anonymkode: f8197...7bc 7 1
Cisco Skrevet 9. august 2022 #5 Skrevet 9. august 2022 Ikke sammenlign deg med andre! Sammenlign deg med den du var i går! 2 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #6 Skrevet 9. august 2022 Dårlig selvtilitt er dritt😳 prøvd å gjøre noe får å føle deg bedre? Folk med selvtilit er jo sexy. Tipper du har møtt noen selv også som kanskje ikke har vært 10 i utseende men alle har likt 😊 selvtilitt kommer innen i fra , i stede får å si slemme ting til deg selv si fine 😊 mi mennesker får ikke nokk komplimenter så viktig å gi noen til seg selv. Klippe håret , noe nye klær eller noe som kan få deg til å føle deg litt bra 😊 har selv helt jævlig selvtilit pga ødelagte tenner men vist jeg tar meg en dusj å kler meg skikkelig føler jeg meg mye bedre 😊 har en tedens til å bli deprimert å da er det håret i tutt å joggebukse å det hjelper virkelig ikke så når jeg føler meg dritt nå kler jeg meg heller så føler jeg meg bedre fort 😁 klarer tilogmed å lyve litt til meg selv å si at ingen ser tenna mine hahah hjelper litt faktisk 😂 møtt ettpar menn etter jeg fikk bedre selvtilit å er mange som har prøvd seg 😊 før var det ikke det😂 Anonymkode: db669...5c8
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #7 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg er en mann på snart 27 som har ødelagt livet mitt. Jeg har en lang utdannelse, og en god jobb med en god lønn og en egen bolig der jeg trives å bo i. Jeg har bare aldri hatt en ordentlig kjæreste som jeg kunne ha sex med og ha et langvarig forhold med. Jeg vet at alle kollegaene, venner, familien min mv ser på meg som en taper og en soper, som ikke har annet å se frem til enn døden. Jeg trodde aldri at det skulle bli slik, jeg har jobbet så hardt med meg selv for å utvikle meg, lest mye på Jordan Peterson og gått til psykolog osv for personlig utvikling. Anonymkode: 032da...5f1 Hva kaller du meg da? Kvinne 30 som har ødelagt livet sitt. Null utdannelse, er ufør, må leie kjeller leilighet av foreldra mine. Menn har kommet og gått etter mitt ønske, og det finnes alltid flere interesserte. Venner av meg ser litt ned på meg pga klasseskille, men personligheten min veier det opp igjen. Jeg har masse å se frem til og det er mye jeg gleder meg til. Den eneste forskjellen her er at jeg får sex og ikke du, men du mener mitt liv er vellykket da? 😂 eller…? Anonymkode: 14e80...496 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #8 Skrevet 10. august 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Hva kaller du meg da? Kvinne 30 som har ødelagt livet sitt. Null utdannelse, er ufør, må leie kjeller leilighet av foreldra mine. Menn har kommet og gått etter mitt ønske, og det finnes alltid flere interesserte. Venner av meg ser litt ned på meg pga klasseskille, men personligheten min veier det opp igjen. Jeg har masse å se frem til og det er mye jeg gleder meg til. Den eneste forskjellen her er at jeg får sex og ikke du, men du mener mitt liv er vellykket da? 😂 eller…? Anonymkode: 14e80...496 Damer/jenter får alltid alt de peker på her i livet. Hvis du er jente og fremdeles «fucker opp» er det din egen skyld. Anonymkode: b4466...e51
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #9 Skrevet 10. august 2022 "Som jeg kunne ha sex med"....... er det alt du vil ha en kjæreste til? Det er ikke alt de er til for, vet du. Du virker litt ensporet og sexfiksert, for slik det fremstår virker det som du tenker at det er eneste grunnen til at du vil ha kjæreste. Sex. Gi faen i hva hun har mellom øra og hva slags utdannelse, jobb og syn på saker og ting hun har. Bare hun "gir" deg sex, så er det greit, uansett om hun er dum som et brød og ikke vet hvor Haiti ligger en gang. Anonymkode: 456c1...b02 2
Gjest Raffalayla Skrevet 10. august 2022 #10 Skrevet 10. august 2022 Troll; ingen gir Jordan Peterson en fair sjanse og feiler.
Isambard Skrevet 10. august 2022 #11 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): "Som jeg kunne ha sex med"....... er det alt du vil ha en kjæreste til? Det er ikke alt de er til for, vet du. Du virker litt ensporet og sexfiksert, for slik det fremstår virker det som du tenker at det er eneste grunnen til at du vil ha kjæreste. Sex. Gi faen i hva hun har mellom øra og hva slags utdannelse, jobb og syn på saker og ting hun har. Bare hun "gir" deg sex, så er det greit, uansett om hun er dum som et brød og ikke vet hvor Haiti ligger en gang. Anonymkode: 456c1...b02 Soper = homofil. 5
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #12 Skrevet 10. august 2022 Soper er gode nyheter, du finner GARANTERT en mann å ha sex med! Anonymkode: df8bb...597 1 1
Isambard Skrevet 10. august 2022 #13 Skrevet 10. august 2022 Jeg skjønner at jeg må lese denne Jordan Petersson.
Flipit Skrevet 10. august 2022 #14 Skrevet 10. august 2022 Isambard skrev (1 minutt siden): Soper = homofil. Tror det er slik at vennene hans tror han er soper siden han ikke finner seg en dame, er neppe så gøy og bli stemplet som homofil når man ikke er det.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #15 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Damer/jenter får alltid alt de peker på her i livet. Hvis du er jente og fremdeles «fucker opp» er det din egen skyld. Anonymkode: b4466...e51 .. og her ser vi hvorfor ting har blitt som de hat blitt. Denne setningen sier ALT Anonymkode: adb3a...741 1
Flipit Skrevet 10. august 2022 #16 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): "Som jeg kunne ha sex med"....... er det alt du vil ha en kjæreste til? Det er ikke alt de er til for, vet du. Du virker litt ensporet og sexfiksert, for slik det fremstår virker det som du tenker at det er eneste grunnen til at du vil ha kjæreste. Sex. Gi faen i hva hun har mellom øra og hva slags utdannelse, jobb og syn på saker og ting hun har. Bare hun "gir" deg sex, så er det greit, uansett om hun er dum som et brød og ikke vet hvor Haiti ligger en gang. Anonymkode: 456c1...b02 Utdannelse og jobb er ganske irrelevant for de aller fleste menn så lenge dama tjener nok penger til å kunne forsørge seg selv. Det er dere damer som normalt sett har krav rundt status og økonomi.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #17 Skrevet 10. august 2022 Add inn David Goggins inn i livet ditt og du vil se livet på en annen måte. Boka hans "cant hurt me" vil forandre deg! + ta deg en god pause i jobben og reist bort en god stund. Dra på en rolig Interrail tur på 1-2måneder, møt nye mennesker, besøk mange steder. Godt for selv utvikling Anonymkode: 3c3dc...5b7
Gjest theTitanic Skrevet 10. august 2022 #18 Skrevet 10. august 2022 Du har med andre ord netopp sagt at med en bra fyr som deg selv som har gjort alt riktig så er det uforståelig at du ikke får kjæreste, men stakkaren i tråden, damen som er ufør og bor i kjellerleiligheten til mor og far, hun kan jo bare takke seg selv for sine tabber siden kvinner får alt gratis i livet. Her råder en total mangel på forståelse og empati (hun utleverte seg selv for at du skulle føle deg bedre og for å vise at du ikke er den eneste som har det vanskelig. Og at kjæreste/sex ikke er det eneste man trenger for å være lykkelig). Det oser bitterhet. Det finnes noen for alle, men de kommer garantert ikke om du oser av bitterhet.
anon01 Skrevet 10. august 2022 #19 Skrevet 10. august 2022 26 minutter siden, AnonymBruker said: Damer/jenter får alltid alt de peker på her i livet. Hvis du er jente og fremdeles «fucker opp» er det din egen skyld. Anonymkode: b4466...e51 DUMMESTE JEG HAR LEST. "Damer/jenter får alltid alt de peker på her i livet" - skjerp deg. Om du virkelig mener det, har du ikke opplevd eller sett lengre enn nesetippen din i livet altså. 1
Isambard Skrevet 10. august 2022 #20 Skrevet 10. august 2022 Flipit skrev (7 minutter siden): Tror det er slik at vennene hans tror han er soper siden han ikke finner seg en dame, er neppe så gøy og bli stemplet som homofil når man ikke er det. Det kan hende, men jeg synes det er rart å ha som trådtittel "jeg er en taper og en soper" hvis det ikke er riktig. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå