AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #1 Skrevet 9. august 2022 Jeg skal prøve å være kort. Samboeren min var utro med en kollega og de holdt på i ett år (følelser og sex) før de ble oppdaget. Han la seg helt flat, sa at han bare elsket meg, at hun andre var et feilskjær og skulle gjøre alt for å vinne tilliten min tilbake. Vi kjørte runder med parterapi og jobbet oss gjennom masse grums og har fått det fint igjen. Men plutselig igår fikk jeg mld fra et skjult nr hvor det stod at samboeren min er utro mot meg. Jeg vet ikke hva jeg skal tro.. jeg har ikke vist dette til samboer ennå. Kan det være ei «ny» dame? Kan det være kollegaen fra 3 år tilbake i tid som vil ødelegge? Alle de vonde følelsene kommer tilbake og når det er skjult nr har jeg ingen mulighet til å finne ut hvem som sendt mld… :( Anonymkode: fd307...eb0 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #2 Skrevet 9. august 2022 Hvis du tenker deg om, har du kjent på mistanken i det siste? Dere har vært der før så du kjenner kanskje igjen noen ting? Anonymkode: a3015...179 8 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #3 Skrevet 9. august 2022 Nei, ikke merket noe som helst. Men vi møttes dessverre gjennom utroskap og han har dessverre fortsatt i sporet sitt. Han trenger mye oppmerksomhet og har tidligere påstått at han er sexavhengig. Jeg veg ikke men har en dårlig magefølelse. Vi er godt voksne med barn og barnebarn (på hver vår kant) så det enkleste har vært å holde sammen men nå vet jeg ikke. TS Anonymkode: fd307...eb0 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #4 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, ikke merket noe som helst. Men vi møttes dessverre gjennom utroskap og han har dessverre fortsatt i sporet sitt. Han trenger mye oppmerksomhet og har tidligere påstått at han er sexavhengig. Jeg veg ikke men har en dårlig magefølelse. Vi er godt voksne med barn og barnebarn (på hver vår kant) så det enkleste har vært å holde sammen men nå vet jeg ikke. TS Anonymkode: fd307...eb0 Da har han jo ikke akkurat god historikk... Ikke usannsynlig at sms-en er sann. Hvordan oppdaget du det sist? Hadde du bevis eller bare konfronterte du han? Hvorfor tror du hun fra for 3 år siden vil ødelegge? Anonymkode: a3015...179 8 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #5 Skrevet 9. august 2022 Hvordan sender man en anonym melding? Anonymkode: 87b63...622 11 7
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #6 Skrevet 9. august 2022 Sist han ble oppdaget med kollegaen så var det via en tredje person som gjorde meg oppmerksom på det -og det stemte. Nei jeg vet ikke hvorfor det skulle være kollegaen, det bare slo meg siden jeg ikke aner, men jeg tror egentlig ikke det, det virker som om hun ikke ville ha noe med han å gjøre i ettertid. TS Anonymkode: fd307...eb0
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #7 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan sender man en anonym melding? Anonymkode: 87b63...622 Det var et tlfnr altså, men finner ikke noe på det når jeg søker det opp. TS Anonymkode: fd307...eb0 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #8 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var et tlfnr altså, men finner ikke noe på det når jeg søker det opp. TS Anonymkode: fd307...eb0 Men da sender du jo bare sms tilbake med spørsmål om vedkommende har bevis? Eller ber om at dere kan møtes for en prat. Eller noe sånt. Og understreker at du ikke er sint men ønsker mer info. Anonymkode: a3015...179 20 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #9 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var et tlfnr altså, men finner ikke noe på det når jeg søker det opp. TS Anonymkode: fd307...eb0 Gå inn på vipps og send, skriv inn nr, da kan du være heldig å få opp navnet. Navnet dukker gjerne opp så fort du har tastet hele nummeret. Vet ikke om det funker på skjult nr men. Anonymkode: 858e3...68a 27 5
NiceOrNothing Skrevet 9. august 2022 #10 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg skal prøve å være kort. Samboeren min var utro med en kollega og de holdt på i ett år (følelser og sex) før de ble oppdaget. Han la seg helt flat, sa at han bare elsket meg, at hun andre var et feilskjær og skulle gjøre alt for å vinne tilliten min tilbake. Vi kjørte runder med parterapi og jobbet oss gjennom masse grums og har fått det fint igjen. Men plutselig igår fikk jeg mld fra et skjult nr hvor det stod at samboeren min er utro mot meg. Jeg vet ikke hva jeg skal tro.. jeg har ikke vist dette til samboer ennå. Kan det være ei «ny» dame? Kan det være kollegaen fra 3 år tilbake i tid som vil ødelegge? Alle de vonde følelsene kommer tilbake og når det er skjult nr har jeg ingen mulighet til å finne ut hvem som sendt mld… Anonymkode: fd307...eb0 Da begynner du å følge litt ekstra med på han. Mest sannsynlig er meldingen sann. Kjenner få som skriver sånt for å være «jævlige «. Mest sannsynlig noen som bryr seg om deg , nok til å ta seg bryet med å informere deg . Hadde ventet litt , så sagt at du hadde bevis på at han er utro . Vær kald å rolig , å ikke vis «beviset». Mest sannsynlig en som er god å snakke for seg, flyter på sjarm , og notorisk utro . 6 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #11 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gå inn på vipps og send, skriv inn nr, da kan du være heldig å få opp navnet. Navnet dukker gjerne opp så fort du har tastet hele nummeret. Vet ikke om det funker på skjult nr men. Anonymkode: 858e3...68a Godt tips. Evt så ringer du det fra skjult nummer #31# før du slår nummeret Anonymkode: 87b63...622 1 2
NiceOrNothing Skrevet 9. august 2022 #12 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det var et tlfnr altså, men finner ikke noe på det når jeg søker det opp. TS Anonymkode: fd307...eb0 Da ville jeg svart : takk for info , hadde satt pris på å få møte deg å tatt en kaffe. 8 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #13 Skrevet 9. august 2022 Jeg svarte på mld: Hvem er du, trenger mer info.. Men fikk ikke noe svar. Fikk ikke opp noe på vips dessverre. TS Anonymkode: fd307...eb0 1
avent Skrevet 9. august 2022 #14 Skrevet 9. august 2022 Sjekk om samboeren din har det nummeret på sin mobil . Hadde ikke sagt noe til han for da blir han bare flinkere på å skjule sporene sine. Lek detektiv og finn ut om han er utro eller ikke, å finn bevis før du sier noe. Har han jobbet mye "overtid" i det siste ? Jobbet tider han ikke pleier ? Jobb reiser ? Har han lagt til noen nye på fb ? Noen nye kvinnelige kolleger ? Et han blitt mer bevisst på hvordan han ser ut, hygiene, trening, klesstil, bruker han plutselig perfyme osv. Et han blitt veldig redd for telefonen sin i det siste ? Tar han den med på do, skiftet kode osv.. Om han plutselig må jobbe overtid så kan du kjøre bortom jobben han for å sjekke om han er det eller ringe jobben for å bli satt over til han. 11 1
Gjest Chroma Skrevet 9. august 2022 #15 Skrevet 9. august 2022 Så utrolig ubehagelig! Utroskap er vondt, og den uvissheten er like vond! Har du søkt på nummeret på Google?
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #16 Skrevet 9. august 2022 Legger du inn nr her, er jeg sikker på noen finner hvem det er…. Ingen er så dyktig som disse damene Anonymkode: f109e...32c 7 4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #17 Skrevet 9. august 2022 Stakkars stakkars deg ❤️ Orker du å ha det sånn resten av livet ditt? Han er åpenbart fortsatt sex avhengig og kommer ikke til å endre seg. Anonymkode: 44bf6...b72 3 3
Silva Pluvialis Skrevet 9. august 2022 #18 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det var et tlfnr altså, men finner ikke noe på det når jeg søker det opp. TS Anonymkode: fd307...eb0 Send melding tilbake og spør, hvem er du? 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #19 Skrevet 9. august 2022 Ring med skjult nr. Eller gå til nærmeste bibliotek eller biltilsyn og lån tlf dems. Da står det jo et nr, men personen aner jo ikke hvem det er annet enn noe offentlig. Da kanskje de tar tlf? 🤷♀️ Mitt beste tips for å få de til å svare i tlf. Er du riktig heldig presenter de seg med navnet sitt også siden det er et anrop fra et offentlig nr! Kanskje du får personen i tale. Lykke til! Anonymkode: 99efc...85b 4 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #20 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, ikke merket noe som helst. Men vi møttes dessverre gjennom utroskap og han har dessverre fortsatt i sporet sitt. Han trenger mye oppmerksomhet og har tidligere påstått at han er sexavhengig. Jeg veg ikke men har en dårlig magefølelse. Vi er godt voksne med barn og barnebarn (på hver vår kant) så det enkleste har vært å holde sammen men nå vet jeg ikke. TS Anonymkode: fd307...eb0 Lyser notorisk utro mann lang vei😣 Anonymkode: eccde...f94 8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå