Gå til innhold

Sengetrekk til barn - hvor lenge "barnslige" motiver?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

4åringen skal få 140x200 dyne til høsten/vinteren, og jeg spekulerer i hvorvidt det er vits å kjøpe for mange sengetrekk i barnslige motiver? Hvor lenge brukes de før det er "flaut"? 

Anonymkode: 32c4f...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kommer nok litt an på hvor barnslig. Minions og Mikke varer lengre enn Postmann Pat.

Anonymkode: 2cc65...bdc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Niesen min på 10 elsker fortsatt sånt, mens søstera hennes slutta før hun begynte på skolen. 
Men hvor mange sengetrekk trenger du…? Holder jo med to sett til en unge?

Anonymkode: 35543...498

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har en 11åring her.

Barnslig sengesett type Lynet McQueen, Kardemommeby og sabeltann sluttet han å bruke ved 6års alder. Men barnemotiv med Lego, minions, og div tegneserier han fortsatt ser på bruker han fortsatt. «Søte» tidløse brukes ikke (feks hakkebakkeskogen). 

Anonymkode: 813c3...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

15-åringen har fortsatt Minecraftsengeteppe, så det kommer an på tema. Dynetrekk med Barcelona, supermann ++ forsvant for lenge siden. Nå har jeg 4-5 som vi bytter på til han, men det er for å ha nok til alle gjestedynene- sønnen har ofte mange overnattingsgjester samtidig. 13-åringen kvittet seg med Descendants  dynetrekket når hun var 11 og prinsesseaengetøy lenge før det. Bruker Descendantssengeteppet med dobbeltdynetrekk som sengeteppe nå. 

Anonymkode: 7a234...3c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min 16-åring har fortsatt Smurfene på sin😂 Han bryr seg ikke så lenge det er rent😅

Endret av Urwa
  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Startet aldri med slike. Kjøpte vanlig sengesett med alminnelig mønster som er tidløs. 

Anonymkode: 1ac6a...522

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke kjøp for mange om gangen. Ha 2 som du bytter mellom. Den gøye superhelten fra barnetven som var superkul i går blir plutselig superbarnslig i morgen. Det er umulig å henge med 😂

Anonymkode: a635f...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 år og bruker fortsatt både pokemon, enhjørninger og lego på senga :biggrin:

Anonymkode: 5d9f0...ad8

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eldste barna mine (tenåringer) vil gjerne bruke de barnslige motivene fortsatt. Da de var 9-10 ville de ikke en stund, nå brukes de igjen 🤣

Anonymkode: d0476...ba6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enhjørninger og søte dyr er poppis i flere år enn Elsa og Anna, er min erfaring.

Her elsker femåringen blomster, så de sengesettene kan jo brukes i mange år.

Anonymkode: 61249...8e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i at det kommer an på hvor barnslig det er. Niåringen min bruker fremdeles barnslig sengetøy, men det er ikke Elsa & Anna eller slike ting, men rosa sengetøy med flamingoer eller noe sånt. Jeg tenker en fireåring helst vil ha barnslig sengetøy og kommer til å bruke det i mange år ennå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

4åringen skal få 140x200 dyne til høsten/vinteren, og jeg spekulerer i hvorvidt det er vits å kjøpe for mange sengetrekk i barnslige motiver? Hvor lenge brukes de før det er "flaut"? 

Jeg brukte bare barnesengetøy til jeg flytter ut som 19 åring 😆 Men det var dyr og hester og sånne ting, ikke peppa gris.

Anonymkode: 2a620...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bikka 30,hender jeg fortsatt legger på både Ole brum og løvenes konge 😂

Anonymkode: c1ef4...70c

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

Resten av familien her har dyner i samme størrelse, så han trenger jo ikke akkurat mange egne sett. Vi har alltid noe annet liggende om det skulle bli behov.

Anonymkode: 77c64...514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17-åringen min veksler mellom Kaptein Sabeltann og Mikke Mus-sengetøy. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er 28 år og bruker fortsatt både pokemon, enhjørninger og lego på senga :biggrin:

Anonymkode: 5d9f0...ad8

Selv bruker jeg ensfarget sengetrekk, men kompenserer for dette ved å ha mye Lego. :tongue:

Man blir aldri så gammel at man vokser fra Lego, enten det er på sengetrekket, eller på hedersplassen i stua.

Bildet nedenfor er forresten ikke mitt; skulle gjerne hatt dette flotte byggverket hjemme.

b1c148eee50459af3ee26e79961f2718.jpg

Anonymkode: 052ba...c1a

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...