AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #1 Skrevet 9. august 2022 Har nå begynt å betale, men savner en oversikt med løpende nedbetalingsplan. Noen som vet? Har alltid vært enklere å få oversikt i andre banker jeg har brukt. Anonymkode: 6c4ae...968
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #2 Skrevet 9. august 2022 Hva mener du? Det er jo bare å logge inn på min side på Nordea finans? Anonymkode: 085f3...c31
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #3 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva mener du? Det er jo bare å logge inn på min side på Nordea finans? Anonymkode: 085f3...c31 Der får jeg ikke opp lånet. Enten blir jeg automatisk logget ut, igjen. Eller så står det at jeg ikke har noe lån der. Har du en link? Anonymkode: 6c4ae...968
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #4 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Der får jeg ikke opp lånet. Enten blir jeg automatisk logget ut, igjen. Eller så står det at jeg ikke har noe lån der. Har du en link? Anonymkode: 6c4ae...968 https://www.nordeafinance.no/ Litt ned på siden der står det "Min side - se lånesøknad og saldo". Når du logger inn der kommer bilen opp og du kan trykke på den. Jeg får opp bilen min selv om den er nedbetalt. Anonymkode: 085f3...c31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå