AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #1 Skrevet 9. august 2022 Hei! Jeg har løftet en del elsker (10-12 stk) på alt mellom 10 - 35 kilo opp to etasjer... Kjente det godt i symfysen på kvelden, men vil dette være skadelig for babyen? Sliter generelt med bekkensmerter, men er nå urolig og redd jeg kan ha skadet barnet? Blir ikke å løfte så tungt mer, var dumt av meg. Hvor bør jeg sette grensen? Ønsker å bidra i hjemmet. Vi flytter! Anonymkode: 7fe02...3e3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #2 Skrevet 9. august 2022 Nei, det er ikke skadelig for babyen, det kan være ubehagelig for deg og du skal, lytte til kroppen - men fosteret tar ikke skade av det på noe vis. Anonymkode: 2e82f...0b9 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #3 Skrevet 9. august 2022 Hadde vært mer bekymret for bekkenbunnen. Anonymkode: 49f5c...898
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #4 Skrevet 9. august 2022 Høres ut som det ble i heftigste laget for bekkenet ditt. Lytt til kroppen og dropp bæringen. Du kan jo bidra i flyttingen med å rydde ting ut/inn av esker, ordne mat, handle etc? 😊 Jeg var med å løfte en komfyr rundt den tiden, fikk fryktelig sterke kynnere og totalforbud mot tunge løft fra jordmor. Anonymkode: f4be6...71f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå