AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #1 Del Skrevet 9. august 2022 Vet ikke om innlegget passer inn her, men trenger svar. Noen som vet hvorfor dette kommer opp? Når jeg søkte på noe og skulle inn på en nettside så kom dette opp. Søkte på noe drømmetydning og gikk inn på en side. Er det bare reklame eller bløff eller er telefonen faktisk hacket? Anonymkode: 23905...cb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 9. august 2022 #2 Del Skrevet 9. august 2022 Svindel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 9. august 2022 #3 Del Skrevet 9. august 2022 Nei, du er ikke hacket. Dette er typiske svindelforsøk som ofte forekommer på tvilsomme nettsider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #4 Del Skrevet 9. august 2022 Okei, jeg trykket ikke på «ok» eller noe, jeg bare gikk ut fra nettsiden. Jeg har ikke rukket å bli svindlet da? -TS Anonymkode: 23905...cb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #5 Del Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Okei, jeg trykket ikke på «ok» eller noe, jeg bare gikk ut fra nettsiden. Jeg har ikke rukket å bli svindlet da? -TS Anonymkode: 23905...cb0 Du har jo ikke iPhone engang Anonymkode: 5a19f...213 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #6 Del Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du har jo ikke iPhone engang Anonymkode: 5a19f...213 Jo jeg har iPhone -TS Anonymkode: 23905...cb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #7 Del Skrevet 9. august 2022 Jeg har ikke rukket å bli svindla enda, har jeg det ? -TS Anonymkode: 23905...cb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå