AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #1 Del Skrevet 9. august 2022 Er det noen som har erfaringer med serumet C E Ferulic fra SkinCeuticals? Vurderer å kjøpe det, men prisen er temmelig stiv, så vil vite om det overhodet lønner seg. Anonymkode: 4a7b9...b2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magalu Skrevet 9. august 2022 #2 Del Skrevet 9. august 2022 Har ikke prøvd det selv, men hørt hudleger si at det går fint an å bruke. Vet at dette er et populært serum blant kjendiser, så det må jo funke? Men det er jo så dyrt, og det finnes andre produkter likt dette som kanskje fungerer bedre? Eksempelvis skal dette serumet fra paula’s choice være bra, men det var jo ikke så billig det heller. Ellers har jeg hørt mye bra om La Roche-Posay sitt vitamin C10 serum. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #3 Del Skrevet 12. august 2022 Har ikke prøvd den, men Paulas Choice C15 Booster som folk mener er en like god kandidat som Skinceuticals sin. C15 synes jeg er helt grei, den gir masse glød og reduserer rødhet, men min har begynt å oksidere etter 2 1/2 uke etter åpning. Liker ikke forpakningen pga det. Også synes jeg den ikke er verdt prisen overhodet. Har brukt Eucerin sin C-vitamin serum og den koster mye mindre på tilbud. Og sverger til lys- og lufttette forpakninger slik som Eucerins Anonymkode: 84e68...09a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #4 Del Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har ikke prøvd den, men Paulas Choice C15 Booster som folk mener er en like god kandidat som Skinceuticals sin. C15 synes jeg er helt grei, den gir masse glød og reduserer rødhet, men min har begynt å oksidere etter 2 1/2 uke etter åpning. Liker ikke forpakningen pga det. Også synes jeg den ikke er verdt prisen overhodet. Har brukt Eucerin sin C-vitamin serum og den koster mye mindre på tilbud. Og sverger til lys- og lufttette forpakninger slik som Eucerins Anonymkode: 84e68...09a Det er vel ikke pga forpakningen. C vitamin i den formelen og effekten oksiderer vel uansett raskt trodde jeg. Anonymkode: c8150...8e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #5 Del Skrevet 13. august 2022 Jeg bruker Skinceuticals serumet fast, har aldri vært borti et bedre serum! Gir massevis av glød, og med solkrem over har jeg holdt pigmentflekkene borte! Kommer aldri til å slutte. Det er forholdsvis drøyt også.. Trenger bare 4 små dråper til hele ansiktet. Kjøpte min nyeste i mai,brukt det hver dag, og er over halvparten igjen! Anbefales. Anonymkode: 0e9ad...16f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #6 Del Skrevet 13. august 2022 Jeg har brukt den et års tid. Gir godt med fukt og håper den forebygger rynker og solskader. Har ikke foreløpig sett at den reduserer linjer som allerede har kommet vel og merke. Pass på å oppbevare det i kjøleskap. Da holder det seg mye bedre. Jeg har flasken i esken, og merker på utsiden datoen for åpning. Da har jeg litt kontroll på hvor lenge den varer. Google rabattkoder så får du litt lavere pris i det minste 😅 Anonymkode: 50622...4c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå