Strikkebeth Skrevet 9. august 2022 #1 Skrevet 9. august 2022 Min fraskilte ektefelle er død. Vi har to voksne sønner sammen. Han var gift på nytt. Min ekssvigermor lever. Er i tvil om hvem jeg skal sende blomster til. Begge?
Hensatt Skrevet 9. august 2022 #2 Skrevet 9. august 2022 Er vel ikke galt å sende kondolanse uansett, så det ville jeg ikke tenkt så mye på. 2
pressplay Skrevet 9. august 2022 #3 Skrevet 9. august 2022 Så sant du ikke har et forhold til din eks nye kone ville jeg forholdt meg til ekssvigermor som du kjenner/kjente en gang. Når noen dør så kondolerer jeg den pårørende jeg kjenner, ikke hele slekten. 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #4 Skrevet 9. august 2022 Ville sendt blomster til hans mor.... Anonymkode: ec223...6fc 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #5 Skrevet 9. august 2022 Strikkebeth skrev (4 minutter siden): Min fraskilte ektefelle er død. Vi har to voksne sønner sammen. Han var gift på nytt. Min ekssvigermor lever. Er i tvil om hvem jeg skal sende blomster til. Begge? Kondolerer til deg også ❤️ Jeg tenker at du kan sende til begge, og at dette mest sannsynlig er noe som både de og sønnene deres vil sette stor pris på😊 Anonymkode: 6535b...450 2
Strikkebeth Skrevet 9. august 2022 Forfatter #6 Skrevet 9. august 2022 (endret) Tusen takk ❤️. Det høres fornuftig ut. Støttes også av min samboer som sier «blomster blir aldri feil». Endret 10. august 2022 av Strikkebeth
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå